🔹 آقای فلاحتی امام جمعۀ رشت گفته است: «رسانه به عنوان ابزاری برای تغییر و تحول دنیا در دست دشمن است. غول رسانه با نیرنگ ساندویچ مک‌دونالد اتحاد جماهیر شوروی را منحل کرد. رسانه از موشک‌های دوربرد و هواپیمای بمب‌افکن و پهپاد هم خطرناک‌تر است». اگر آقای احمد خاتمی بحث انداختن مخالفان سیاسی شاه در قفس شیر را هفته قبل پیش کشید ایشان هم با مک‌دونالد مورد توجه قرار گرفت.

🔹راز فروپاشی اتحاد شوروی رسانه و مک دونالد نبود. بی توجهی به جهان معنا بود و حق انتخاب و آزادی انسان‌ها و ترجیح ایدیولوژی بر علایق فرهنگی. حداقل پوتین و محبوبیت او به رغم تجاوز روسیه به اوکراین را بستایید موجه تر است تا برای اتحاد شوروی دل تنگی کنید!

🔹فرموده‌اند غول رسانه در دست دشمن است. منکر رسانه‌های بزرگ تحت نفوذ سرمایه‌داری و لابی‌های مختلف نمی‌توان شد اما مگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که بودجه آن از ۸ با ۱۲ تا صفر به ۲۴ با ۱۲ تا صفر میلیارد تومان افزایش یافته و انواع و اقسام خبرگزاری‌ها با بودجه‌های دولتی رسانه – البته از نوع از نوع حکومتی و تبلیغاتی – نیستند؟

🔹 از زمانی که در اخبار تنها می‌گفتند به گزارش آسوشیتدپرس و یونایتدپرس و فرانس‌پرس سال‌ها می‌گذرد و در همین منطقه خودمان مگر شبکه الجزیره فعالیت نمی‌کند؟ این هم دست دشمن است؟/

دیدگاهتان را بنویسید