منتجب نیا گفت: پیشنهاد من این است که آقای رئیسی! استعفا بدهید. بگذارید مردم از این شکنجه هایی که بر آنها ‌وارد می شود راحت شوند.
ششمین جلسه شورای مرکزی دوم این حزب، روز جمعه با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت به ایراد سخنانی درباره مسائل مهم روز کشور پرداخت که مشروح گزارش را در ذیل می‌خوانید:

رسول منتجب‌نیا در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری منظم جلسات شورای مرکزی حزب، اعضا را به دقت بیشتر در مواجهه با افراد به اصطلاح منتقد دعوت کرد و گفت: باید به دوستان عرض کنم که بعضی افراد هستند که این روزها به شدت انتقاد می کنند و به صراحت هم حرف می زنند که احتمالات زیادی در مورد عملکرد آنها است؛ یا این افراد با صداقت برگشته اند و متحول شده اند، یا این که احتمال دارد جزو نیروهای سوپاپ اطمینان حاکمیت باشند که از پشت آنها را حمایت می کنند و چه بسا حرفهای تندی هم بزنند؛ اما هدف دیگری دارند تا در تقویت حاکمیت و تقویت مسائل، جلوی برخی اعتراض ها و انتقادها گرفته شود، البته احتمال آن هم وجود دارد که برخی از آنها مأمور باشند و مأموریتی داشته باشند. افرادی را سراغ دارم که حرفهایی می زنند که اگر یک دهم آن را ما زده باشیم یا بزنیم ، دست از سر ما برنمی دارند؛ اما این آقایان راست راست راه می روند و حرف می زنند و کسی کاری به آنها ندارد. این مطالب را برای برخی دوستان می گویم که فریب برخی مسائل را نخورند. مؤسسه تنظیم و نشر انقلاب در مورد بعضی از این افراد سؤالهایی پرسیده که من حتماً ماهیت آنان را افشا می کنم و مستند و مدلل بیان می‌کنم که هدفشان چیست. اگر دوستان، کسی را دیدند که به شدت انتقاد می کند و به بالاترین مقامات می تازد ، حداقل آن است که باید با تردید به سخنانش نگریست.

دیدگاهتان را بنویسید