محمد مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر ارشاد: گفته‌اید ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌الله تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

🔹آقای وزیر! در دوره آقای احمدی‌نژاد هزاران نیروی به تعبیر شما جوان حزب‌اللهی را وارد دولت و از جمله همین وزارت ارشاد کردند. در جاهای دیگر دولت هم از این نیروها آورده بودند. خنده‌دار است که بدانید بعضی از آن‌ها فقط استخدام شده بودند تا در سفرهای استانی، پشت سر رئیس جمهور وقت، هروله کنند!

🔹با خودتان فکر نکردید وزارتخانه‌ای که باید برای تحولش از بیرون نیرو آورد، انحلالش بهتر از ادامه کارش است؟ جسارتاً فکر نمی‌کنید آن ۴۰۰نفر اگر آدم‌های باهوشی باشند، می‌آیند تا خود شما را هم جارو کنند؟ چه دلیلی دارد آن‌ها وزارتخانه را متحول کنند و پزش را شما بدهید؟

🔹لابد می‌گویید آن‌ها تجربه ندارند و مدیریت بلد نیستند. پاسخش روشن است. مگر شما بلدید؟ اگر بلد بودید که وضع وزارتخانه‌تان این نبود! شما حتی جرأت حمایت از چند هنرمند مملکت‌تان را ندارید. شما حتی جربزه ندارید در قضیه پلتفرم‌های نمایش خانگی، از حق قانونی وزارت ارشاد دفاع کنید و آن را به صداوسیمای ورشکسته نسپارید.

🔹آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با ۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی که نه، با ۴۰۰هزارتا هم حل نمی‌شود. مشکل خود شمایید. صادقانه در دو سطر، استعفایتان را به رئیس جمهوری بنویسید و تشریف ببرید. دست‌کم 10 نفر در همین جریان اصولگرا وجود دارند که بدون ۴۰۰نیروی حزب‌اللهی هم می‌توانند وزارتخانه را اداره کنند و به آن آبرو ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید