🔹 حوزه علمیه امام خمینی تهران، که تحت تولیت آقای کاظم صدیقی قرار دارد، در بیانیه دوم خود راجع به انتقال باغ این حوزه به موسسه صدیقی و پسران، توضیحاتی داده است که چند نکته مهم درباره آن وجود دارد. این نکات را به نقل از عصرایران بخوانید؛

🔹سوال اینجاست که گیریم خود آقای صدیقی متوجه ماجرا نشد. دو پسرش هم نفهمیدند که موسسه به نام شان شده است؟ سهامداران دیگر و از جمله مدیر مدرسه هم متوجه نشدند؟ و حتی بعد از این که موسسه ثبت شد، آقای صدیقی به عنوان تولیت حوزه، از کسی که او را مامور ثبت کرده بود نخواست که اوراق موسسه را یک بار هم که شده به او یا به مدیر مدرسه نشان دهد؟

🔹حتی با پذیرش هر دو بیانیه حوزه و ادعاهای آقای صدیقی، باید تصریح کنیم فردی با این درجه از خوش باوری و خامی که نمی داند دور و برش چه می گذرد، شایستگی امانت داری مردم از جمله تولیت بر مدرسه ای با چند هزار میلیارد تومان ارزش مالی را ندارد و باید در احترام به افکار عمومی، از همه مناصبی که دارد استعفا کند و خود را برای بررسی دقیق تر پرونده، در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد (چون جرم انتقال مال غیر به ویزه بیت المال با بازگرداندن آن منتفی نمی شود) نه این که در تلویزیون فرار به جلو کند و منتقدانش را متهم کند که می خواهند به اعتقادات مردم ضربه بزنند و این ها را در حالی گفت که خودش می دانست، شخصاً سند انتقال باغ را امضا کرده است و اگر آسیبی به اعتقادات مردم وارد می آید از رهگذر عملکرد سوء کسانی است که مدعی دین هستند ولی باغ بیت المال را به نام خود می زنند و بعد می گویند نمی دانستیم!

دیدگاهتان را بنویسید