ما همچنان از طریق واسطه‌ها پیام‌هایی را از آمریکایی‌ها دریافت می‌کنیم و پیام‌هایی را به آمریکایی‌ها می‌دهیم. ما در مسیر دیپلماسی یکی از کار ویژه‌هایمان در وزارت امور خارجه تلاش برای لغو تحریم‌ها است به موازات اینکه برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها، دولت طراحی بزرگی دارد و اقدامات خود را انجام داده است.
آمریکا به ایران پیام داد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما همچنان از طریق واسطه‌ها پیام‌هایی را از آمریکایی‌ها دریافت می‌کنیم و پیام‌هایی را به آمریکایی‌ها می‌دهیم. ما در مسیر دیپلماسی یکی از کار ویژه‌های‌مان در وزارت امور خارجه تلاش برای لغو تحریم‌ها است؛ به موازات اینکه برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها، دولت طراحی بزرگی دارد و اقدامات خود را انجام داده است.

وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم که در چارچوب نگاه دولت رئیسی برای توسعه مناسبات با کشور‌های منطقه با کشور دوست و برادر مصر هم که در سیاست خارجی برای رابطه با این کشور اولویت قائل هستیم شاهد ایجاد گشایش و برداشته شدن گام‌های جدید و متقابل باشیم.

وی درباره از سرگیری روابط تهران و ریاض گفت: وزارت خارجه عربستان سعودی سه‌شنبه هفته گذشته سفیر جدید خود در تهران را معرفی کرده است.

وی افزود: ما هم به زودی سفیر جدید خود [در ریاض]را به دولت عرب

دیدگاهتان را بنویسید