🔹با وجود اینکه رییس جمهور رسما و علنا اعلام کرد که دولت در انتخابات نامزد ندارد و مداخله نمی کند اما آن طور که پیداست جلسات انتخاباتی و ساختن ائتلاف با برخی چهره های پرحاشیه رسانه‌ای و قرارگاهی با مدیریت دو چهره پشت پرده دولت و همراهی برخی اعضای کابینه وارد مراحل تازه ای شده است.

🔹م.ن و م.م به عنوان دو چهره قدرتمند دولت از سویی از ائتلاف رائفی پور- غلامرضا- سعید محمد حمایت می کنند و از دیگر سو جلسات سرچشمه با محوریت شریان و وزیر پشت پرده آن را مورد حمایت قرار می دهند.

🔹در جلسات سرچشمه علاوه بر برخی از نمایندگان مجلس نزدیک به شریان و اعضای شورای مرکزی این تشکل نزدیک به وزیر دولت رئیسی، برخی از اعضای کابینه از جمله وزیر ارشاد و معاون رییس جمهور هم حاضر می شوند که عملا مغایر با دستور انتخاباتی آقای رییسی است. 

🔹همچنین گروه هایی چون رزما متعلق به حسین الله کرم و جماران که نزدیک به بذرپاش است هم شرکت دارند و به دنبال تشکیل ائتلاف در انتخابات مجلس دوازدهم هستند. 

🔹ائتلافی که از الان نام تندروها می توان بر آن گذاشت که انگار قرار است شعار مملکت مال حزب اللهی هاست را عملی کنند. 

🔹در سوی دیگر ائتلاف رائفی پور- غلامرضا- محمد هم به صورت موازی با سرچشمه پیش می رود و در لحظه نهایی به هم می پیوندند تا ائتلاف میم فهرست نهایی تندروها را تشکیل دهد.

🔹گزارش ها از این موضوع حکایت دارند که شخص آقای رییسی در جریان این فعالیت ها نیست و در صورت خبردار شدن به احتمال فراوان با آنها برخورد می کنند.

🔹گفتنی است رئیس جمهور در جلسات کابینه به شدت اعضای دولت را از ورود به فعالیت های انتخاباتی و هرگونه فعالیتی که شبهه دخالت دولت در انتخابات داشته باشد، نهی کرده اند/

دیدگاهتان را بنویسید