روزنامه قدس نوشت:
🔹سرانجام پرده از سودجویی‌های یک برند شناخته‌شده چای در ایران برداشته و ماجرای تخلفات ارزی ۳میلیاردو۷۰۰میلیون دلاری این برند برملا شد؛ در حالی بود که جریان پیگیری تخلفات این شرکت پنج سال پیش در مشهد کلید خورده بود.

🔹آن زمان فروش چای بی‌کیفیت با چندبرابر قیمت در دستور کار خبرنگار ما قرار گرفت و حتی ماجرای آلودگی این چای به جوش شیرین هم در حال پیگیری بود که همان وقت برخی افراد دخیل در ماجرا با هدف تطمیع عنوان کرده‌اند «خرج حذف خبرنگار ۵۰۰میلیون تومان است!».

🔹چندی بعد مدیران این شرکت با مراجعه به روزنامه پیشنهادی برای قرارداد آگهی در روزنامه ارائه دادند، که مدیرمسئول روزنامه با عقد قرارداد آگهی با برند مذکور مخالفت و حتی در ادامه دستور داد اگر در فروشگاه تعاونی روزنامه از این برند محصولی وجود دارد، به سرعت جمع‌آوری و فروشش ممنوع شود.

🔹چندماه پیش مطلع شدیم ریاست‌جمهوری نیز به ماجرا ورود کرده و از تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی خواسته تمامی مستندات، پرونده‌ها و موضوعات مرتبط با تخلفات این شرکت سودجو را برای بررسی دقیق‌تر به تهران ارسال کنند.

🔹جالب اینجاست که این برند بازهم دست‌بردار نیست و فروش محصولاتش در شهر مشهد و دیگر شهرها در پوشش شرکتی دیگر که چک‌های خریداران در وجه آن صادر می‌شود، همچنان ادامه دارد!

دیدگاهتان را بنویسید