مالک باشگاه نساجی با انتقاد از عدم حمایت مسئولان استانی از این تیم گفت: شاید برخی‌ ناراحت شوند اما در صورت ادامه این روند سکوتم را خواهم شکست چون این تیم متعلق به مردم استان است.

رضا حدادیان پس از شکست تیمش برابر نوبهار و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه آخرین امید ما از بین رفت اما فوتبال همین است و زندگی ادامه دارد. باید بازیکنان را ریکاوری کنیم تا به لیگ باز گردند. امشب دیدیم نساجی خوب بازی کرد و اختلافی از نظر فنی نداشتیم اما در تعداد گل عقب افتادیم و بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تجربه اول ما بود و باید قبول کرد که تیم در حال پوست‌اندازی است. تا نیم فصل تیم را جلو می‌بریم اما شاید بعد از آن شاهد تغییراتی باشیم. صبر مازندرانی‌ها کم است و اگر بخواهیم به سرعت کادر فنی را تغییر بدهیم، با تیم جدید هم نتیجه نخواهیم گرفت. این تیم خوب و با پتانسیل بالایی است و می‌توانیم در ادامه موفق شویم.

مالک باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: اعتقادی به تغییر کادرفنی نداریم اما باید اولویت‌هایی که مدنظرمان است را مورد بررسی قرار دهیم. باید تغییر و تحولات مثبتی را شاهد باشیم تا هواداران از فوتبال نساجی لذت ببرند. هدف ما این است که رتبه تک‌رقمی در لیگ داشته باشیم و از رسانه‌ها و علاقه‌مندان می‌خواهم تحلیل و انتقاد بکنند اما ضربه نزنند. متاسفانه حمایت‌ها از تیم ما اصلا خوب نیست و شاید برخی‌ از این صحبت‌ها ناراحت شوند. شاید اگر تنها نبودیم تیم به مراتب بهتر بسته می‌شد و امروز اتفاقات دیگری رقم می‌خورد

دیدگاهتان را بنویسید