در حالی که مسئولان حوزه هنری اقدام به افتتاح ۵ سالن تازه سینما آزادی کردند اما همچنان این سینما‌ها کار خود را آغاز نکردند

🔹سال گذشته مسئولان حوزه هنری اعلام کردند که قصد نوسازی سینماآزادی را دارند و قرار است ۵ سالن به این سینما اضافه شود. به همین منظور سینما آزاده به صورت کلی از چرخه اکران جشنواره فیلم فجر کنار رفت و نتوانست از امکان فروش این ایام بهره‌مند شود.

🔹در ادامه محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره، هادی اسماعیلی مدیرعامل موسسه بهمن سبز و محمدمهدی روحی عضو هیئت مدیره بهمن سبز از پروژه نوسازی پردیس سینمایی آزادی تهران بازدید کردند. در این بازدید که با حضور مدیران ارشد و معاونان موسسه بهمن سبز برگزار شده‌بود، مدیران حوزه هنری با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه بر لزوم راه‌اندازی سالن‌های سینمایی جدید این مجموعه تا پایان سال تاکید کردند.

🔹پروژه توسعه و تبدیل پردیس سینما آزادی به مجموعه فرهنگی چند منظوره که شامل ساخت سالن‌های سینمایی جدید، سالن سینمایی کودک، شهربازی کودکان و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی است به همت موسسه بهمن سبز در سال گذشته آغاز شد. لازم به ذکر است که این پروژه بدون برگزاری مناقصه به یک پیمانکار سپرده شد و هزینه‌های مالی آن مشخص نیست!

🔹با تمام این تفاسیر افتتاحیه مفصلی برای این ۵ سالن در تاریخ ۲۰ اسفند برگزار شد و مسئولان امر اعلام کردند که این سینما برای اکران نوروزی آماده می‌شود. حالا بیش از یک ماه است که از زمان افتتاح این پروژه گذشته و این سینماها به چرخه اکران اضافه نشدند.
بنابر این لازم است مسئولان درباره هزینه نوسازی، امکان از دست رفته اکران نوروزی و دلایل عدم اضافه شدن این ۵ سالن به چرخه اکران توضیح دهند./

دیدگاهتان را بنویسید