اتحادیه: سکه ۳ میلیون تومان ارزان شد
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در رابطه با آخرین وضعیت تقاضا در بازار اظهار کرد: تقاضا روال عادی خود را طی می‌کند و تقاضای تشدید شده‌ای وجود ندارد و با وجود اینکه از اواسط هفته گذشته روند نزولی قیمت‌ها آغاز شد اما التهابی در بازار ناشی از تقاضای کاذب وجود ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در بازار امروز نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، علیرغم روند صعودی قیمت اونس طلا در بازارهای جهانی خبر داد و گفت: از بهای سکه سه میلیون تومان و از بهای هر گرم طلا ۲۱۰ هزار تومان کاسته شده است.
کانال عصر ایران در تلگرام

نادر بذرافشان ضمن اعلام خبر ریزش قیمت‌ها در بازار امروز (شنبه ۲۰ اسفند ماه) سکه و طلا نسبت به آخرین معاملات پایانی هفته گذشته (پنجشنبه)، گفت: این ریزش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا که به دنبال مدیریت بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز اتفاق افتاده ، در حالی که اونس جهانی طلا نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته، افزایش ۴۳ دلاری را تجربه کرده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار امروز نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته اعلام کرد: براساس آخرین معاملات امروز (شنبه) هر مثقال طلای ۱۷ عیار حدوداً یک میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به هشت میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به ازای هر مثقال رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با حدود ۲۱۰ میلیون تومان کاهش در بازار امروز دو میلیون و ۶۷ هزار تومان تعیین قیمت شده است. حباب سکه نیز در محدوده پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود، در حال حاضر در محدوده پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید