🔹اخیرا ویدیویی از حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین منتشر شده که در آن یک دختر دانشجو انتقادات تندی علیه او مطرح کرده است. این دختر دانشجو با بیان اینکه نماینده‌ای که مصلحت خودش را به مصلحت مردم ترجیح بدهد، نمی‌خواهیم، خطاب به محمدبیگی گفته بود: شما همسرتان را از استانداری برداشتید گذاشتید وزارت کشور و پسرتان را از ۱۸-۱۹ سالگی وارد کار کردید و او را به وزارت صمت فرستادید. این دانشجو همچنین گفته بود که مسئول دفتر محمدبیگی با ۷۰ سال سن در ۳ معدن عضو است که فقط از یکی از آنها ۲۴ میلیون حقوق می‌گیرد.

محمدبیگی با انتشار ویدئویی توضیح داده است:

🔹فرزند پسر بنده دانش‌آموز دبیرستانی و در حال تحصیل است و هیچ یک از ادعاهای گفته شده در رابطه با ایشون صحت ندارد و کنکور خواهد داد. در ارتباط با سایر موضوعات مانند قانون جوانی جمعیت، که به‌عنوان قانون حیاتی این مملکت توسط رهبر، به‌عنوان قانون افتخارآمیز معرفی شده است؛ آیا روا است که این قانون مورد حملات قرار بگیرد؟

🔹در ارتباط با فعالیت‌های معدنی که رییس دفتر اینجانب دارد؛ سابقه فعالیت‌ها به چندسال قبل می‌رسد و ارتباطی با دوران نمایندگی من و دوران ریاست دفتری ایشون ندارد و در این شغل از قبل فعال بوده‌اند. همه مدارک این موضوع هم موجود است و مسائل حقوقی این موضوع پیگیری شدع و افرادی که به این موضوع اتهام زدند محکوم شده‌اند.

🔹ما جزو اولین نماینده‌ها بودیم که سامانه شفافیت را به شکل خوداظهاری راه انداختیم و هنوز قانون شفافیت ارا در مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین و تکلیف نشده است که از آن عزیزان هم می‌خواهم هر چه سریع‌تر این قانون را تعیین و تکلیف کنند. ما اهل گفت‌وگو هستیم و از پیشنهادان و انتقادات شما استقبال می‌کنیم./

دیدگاهتان را بنویسید