روزنامه اعتماد نوشت:

🔹باغی که به تازگی درباره‌اش اعلام شد که پرونده آن از کارتابل اعضای شورا غیب شده همان باغی است که در جلسه دوم آبان «مهدی عباسی» عضو شورا گفته بود که در روندی عجیب در مسیر صدور پروانه ساخت است؛ به عبارتی ساده‌تر بحث تنها حذف پرونده از کارتابل نیست و به نظر می‌آید این باغ در حال حذف شدن از روی زمین و سطح شهر تهران است.

🔹خلاصه ماجرا براساس اظهارنظرهای رسمی هم به این صورت است که مالک صاحب‌نفوذ و قدرتمند باغی سه هزار متری در منطقه یک تهران می‌خواهد این باغ را به برج تبدیل کند و در روندی که خود اعضای شورا هم می‌گویند: «احتمال فسادآمیز بودنش زیاد است»، در مسیر صدور پروانه ساخت است و حتی برخی منابع می‌گویند پروانه آن حتی صادر هم شده است.

🔹توضیحات در چند هفته گذشته چنان حیرت‌آور است که احتمالا هرکسی پس از شنیدن آن‌ها می‌پرسد که مگر این باغ متعلق به چه کسی است و چگونه می‌شود با چنین سرعتی یک پرونده مشکوک به تخلف را گام به گام پیش برد؟

🔹این پرسش‌ها در همان جلسه علنی دوم آبان شورای شهر تهران از زبان تعدادی از اعضا هم مطرح شد و به عنوان مثال «مهدی اقراریان» که ریاست کمیته نظارت شورا را برعهده دارد و جنس مسوولیتش از نوع نظارت بر چنین موارد مشکوکی است، از عباسی می‌خواهد که پیگیری را با حمایت شورا ادامه دهد تا اینکه مشخص شود پشت این پرونده چه کسی است.

دیدگاهتان را بنویسید