🔹دو باشگاه متمول فولاد و مس برخلاف انتظارات نتایج مناسبی به دست نیاورده‌اند که منجر به برکناری منصوریان از هدایت فولاد شده و در رفسنجان نیز نارضایتی هواداران را به همراه داشته است.

🔹فولاد و مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات به اصلی‌ترین خواسته‌های خودشان رسیدند و اکثر بازیکنان مورد نظر را به خدمت گرفتند اما با وجود هزینه‌های قابل توجه نتایج فاجعه‌بار بوده است.فولاد بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و مس رفسنجان هم در چهار بازی تنها دو تساوی و دو امتیاز به دست آورده است.

🔹در اهواز هواداران فولاد علیرضا منصوریان را عامل ناکامی تیم متمول خوزستان می‎دانستند و نتایج ضعیف در نهایت سرمربی قرمزپوشان را قربانی کرد اما در رفسنجان به نظر می‎ رسد بر اساس شعارهای تماشاگران مس، کادر مدیریتی مورد هدف قرار گرفته‌اند آن هم در شرایطی که مجموعه شرکت صنعتی مس هم با وجود تلاش برای کاهش هزینه های این باشگاه در رفسنجان شاهد هزینه‌های سنگین و بی‌سابقه در این فصل بوده است.

🔹با وجود عبور از سقف اعتبارات و جذب برخی بازیکنان شاخص و گرانقیمت لیگ باز هم باشگاه مس عملکرد موفقی در این فصل نداشته و مدیران این باشگاه باید در خصوص نتایج فصل جاری پاسخگو باشند. با این شرایط احتمال تغییر مدیریتی در مس را نباید دور از ذهن دانست./

دیدگاهتان را بنویسید