احوالات این روزهای صداوسیما از نگاه مجری آرژانتینی‌اش

سهیل اسعد با بیان اینکه در ماه‌های اخیر در فضای ظاهری برنامه‌های تلویزیون، نوع نگاه به مخاطب امروز و فضای رسانه‌ای موجود، تحولاتی ایجادشده که مشهود هستند، اظهار کرد: یک نکته که به طور ملموس احساس می‌شود این است که انتخاب برخی افراد و مجریان مناسب بوده است.
سهیل اسعد ـ مجری تلویزیون ـ به بهانه سالروز دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از سازمان صداوسیما که ۲۷ سال قبل اتفاق افتاد، درباره‌ی احوالات این روزهای صداوسیما، همچنین افق آینده این سازمان از منظر برنامه‌سازی دینی و تقویت هویت جهانی امتی با بازنمایی قدرت نرم ایران اسلامی در جهان و ترسیم ظرفیتهای مشترک تعامل با مسلمانان و مستضعفان جهان که به عنوان یکی از راهبردهای اساسی سندتحول رسانه ملی مطرح شده است، اظهار نظر کرد.

سهیل اسعد، بمتولد ۱۹۷۵ میلادی در آرژانتین، مبلغ و طلبه حوزه علمیه است؛ او فارغ‌التحصیل دکتری رشته تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و دانش آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه‌المصطفی (ص) در قم است. اسعد پیش از این در قامت مجری و کارشناس در شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی، اولین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان ایران دیده شده و اخیرا نیز به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی «محیا» و «سندباد» از شبکه دو سیما شناخته شده است.

این مجری تلویزیون با بیان اینکه درماه‌های اخیر در فضای ظاهری برنامه‌های تلویزیون، نوع نگاه به مخاطب امروز و فضای رسانه‌ای موجود، تحولاتی ایجادشده که مشهود هستند، اظهار کرد: یک نکته دیگر که به طور ملموس احساس می‌شود این است که انتخاب برخی افراد و مجریان مناسب بوده است.

پژوهشگر و مبلغ مسلمان آرژانتینی افزود: حداقل در بحث محتواسازی که نیاز بود برنامه‌ها رنگ‌ و بوی دینی‌تری به خود بگیرند و نگاه اسلامی‌تری داشته باشیم، این اتفاق افتاده است. البته باز هم این روند در مسیر تکامل قرار دارد و باید تلاش کنیم به اوج برسد.

دیدگاهتان را بنویسید