خسرو کفیلی
مصدومیت رسول معتمدی به حدی است که او نمی تواند تا پایان فصل تیم ذوب آهن اصفهان را در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور همراهی کند.
علی جباری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این مطلب گفت : با اینکه معتمدی دوران نقاهت را می گذراند ولی میزان آسیب دیدگی این ملی پوش به حدی است که تیم ذوب آهن بایدبدون او تا پایان فصل لیگ به رقابت با حریفان بپردازد.
او افزود : معتمدی تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده است و انتظار می رود با بهبود آسیب دیدگی اش بتواند تیم ملی وزنه برداری ایران را در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، همراهی کند.
جباری در ادامه گفت : با توجه به مصدومیت معتمدی تیم ذوب آهن اصفهان تنها دو ملی پوش به نام های مهدی کرمی و حافظ قشقایی را در اختیار دارد که این دو وزنه بردار مسئولیتشان در قبال تیم بیشتر شده است.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به عقد قرارداد با حسین و عبدالله بیرانوند برای تقویت تیمش در ادامه لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اشاره کرد و گفت : در فصل نقل و انتقالات نیم فصل این دو وزنه بردار را به خدمت گرفتیم که امیدوارم این دو وزنه بردار تیم ذوب آهن اصفهان را در ادامه لیگ کمک کنند.
جباری که تیمش پس از مصدومیت معتمدی در رده چهارم لیگ قرار دارد ، اظهارداشت : با توجه به شرایط موجود امید داریم بتوانیم عقب ماندگی خود را در هفته های دوم و سوم لیگ جبران کنیم . در این راستا و برای حضور قدرتمند در هفته دوم لیگ که اواخر ماه جاری برگزار می شود ، اردویی را در اصفهان دایر خواهیم کرد.
او با اشاره به وزنه برداران جوان قدرتمندی که در اختیار دارد ، گفت : با موافقت مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و وزنه برداران قدرتمندی که در اختیار داریم این تیم در لیگ وزنه برداری جوانان باشگاه های کشور شرکت خواهد کرد.
برای تقویت این تیم با برخی از وزنه برداران جوان نیز مذاکراتی صورت گرفته که آنان را به خدمت بگیریم .
جباری در باره وضعیت سهراب مرادی وزنه بردار سابق این تیم نیز گفت : مرادی پس انجام دومین عمل جراحی کتفش هم اکنون زیر نظر پزشکان در تهران تمریناتش را پی می گیرد .
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره عملکرد ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جهانی کلمبیا که چندی پیش برگزار شد نیز گفت : داشته های وزنه برداری ایران همانی بود که به کلمبیا اعزام شد . به نظر من با اعزام تیم کامل به این مسابقات ، تیم ایران می توانست یکی از سکوهای قهرمانی تیمی را به خود اختصاص دهد.
برخی از ملی پوشان وزنه برداری ایران بسان رضا دهدار، کیانوش رستمی و مهدی کرمی عملکرد خوبی از خود در این مسابقات نشان دادند و علی داودی و آیت شریفی نیز می توانست عملکرد بهتری داشته باشند.
ضمن آنکه حافظ قشقایی و سید مصطفی جوادی در حد انتظارات ظاهر نشدند.
جباری تصریح کرد : من معتقدم با توجه به شرایط سنی ملی پوشان کشورمان ، این تیم را باید حفظ کرد و شماری از وزنه برداران جوان را نیز به این تیم اضافه کرد.
ملی پوشان جوان کشورمان سال ها می توانند در میادین مختلف برای کشورمان افتخار کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید