خسرو کفیلی

ارتقا جایگاه نمایندگان ایران در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و کسب کرسی هایی در فدراسیون جهانی وزنه برداری از جمله اهداف من در آینده نزدیک است.
سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به کسب چهار کرسی توسط نمایندگان کشورمان در انتخابات اخیر کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که در دوحه قطر برگزار شد ، با بیان این مطلب گفت : مسوولان کنفدراسیون وزنه برداری آسیا از حضور نمایندگان کشورمان دراین انتخابات استقبال کردند. کسب چهار کرسی در هیات اجرایی ، کمیته فنی ، کمیته آموزش و مربیان و کمیته پزشکی گام نخستی بود که با تعامل با اعضای این کنفدراسیون برداشتیم .
ارتفا جایگاه نمایندگان ایران در این کنفدراسیون و کسب کرسی هایی در فدراسیون جهانی وزنه برداری از جمله اهداف من در آینده نزدیک است که بزودی تحقق خواهد یافت.
او با اشاره به تعامل مطلوب بین فدراسیون وزنه برداری ایران و مسوولان کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اظهارداشت : دست اندرکاران این کنفدراسیون اذعان داشتند که نمایندگان ایران می بایست جزو تصمیم گیرندگان این کنفدراسیون باشند چرا که ایران یکی از قطب های وزنه برداری قاره کهن و جهان است . از این همین رو با تعامل بسیار خوبی بین ما و آنان بوجود آمده است.
ما گام نخست را در کنفدراسیون وزنه برداری آسیا با وجودی که جایگاه من در فدراسیون وزنه برداری کشورمان تثبیت نشده است ، با قدرت برداشتیم و نوید روزهای بهتری با داشتن جایگاه بالاتر را در این کنفدراسیون و در آینده نزدیک می دهم .
او به روابط مطلوبش با مسوولان فدراسیون جهانی وزنه برداری و دیدارهایش با این مسوولان در خلال رقابتهای آسیایی بحرین و انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اشاره کرد و گفت : در این دیدارها به ویژه در دیدار با محمد جلود رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در خصوص مباحث مختلف بحث و تبادل نظر به عمل آمده است . رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری متعهد به هرگونه حمایت از وزنه برداری ایران شده است و در این راستا به تازگی نامه ای خطاب به وزیر ورزش و جوانان کشورمان مبنی بر حمایت از برنامه های تدوین شده ارسال و من آن را در اختیار دکتر سجادی قرار داده ام .
با تعاملاتی که با مسوولان فدراسیون بین المللی وزنه برداری ایجاد شده است و اینکه ایران یکی از قطب های وزنه برداری جهان بشمار می رود ، بدون تردید در آینده ایران اسلامی کرسی هایی را در این فدراسیون کسب خواهد کرد.
پرست فدراسیون وزنه برداری که خود را نامزد ریاست این فدراسیون کرده است ، در باره دیگر نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات گفت : هدف من رساندن وزنه برداری ایران به جایگاه اصلی اش در جهان است از همین رو خود را نامزد شرکت در این انتخابات کردم که امیدوارم اعضای مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری به برنامه های من رای اعتماد بدهند تا بتوانم سکان این رشته ورزشی را بدست گیرم .
افزون بر من سه نفر دیگر نیز خود را نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری کرده اند که در بررسی های اولیه مدارک من و ایوب بهتاج مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت ، که جلیل امیری در مورد عدم تایید مدارکش اعتراض کرده است.
من امید دارم انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری در زمان تعیین شده / ۱۸ بهمن ماه سال جاری / برگزار شود و اعضای مجمع به اصلح ترین فرد رای اعتماد بدهند .
سرپرست فدراسیون وزنه برداری در باره چرایی عدم تشکیل کمیته فنی این فدراسیون وزنه برداری برای بررسی عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابتهای جهانی کلمبیا اظهارداشت : من معتقدم که هر فردی که به ریاست فدراسیون وزنه برداری برگزیده خواهد شد این اختیار را دارا خواهد بود که اعضای کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی را بچیند.
از همین رو تشکیل کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری را برای بررسی عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا را به بعد از انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری موکول کردم .
اعضای این کمیته که از بزرگان وزنه برداری ایران هستند هر تصمیمی را اتخاذ کنند اجرایی خواهیم کرد.
انوشیروانی در باره عدم انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران نیز گفت : با توجه به اینکه مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا و پیکارهای جهانی این رده سنی در تیر و آبان ماه سال آینده برگزار خواهد شد ، زمان کافی برای این کار داریم و مطمئنا با انتخاب رییس جدید فدراسیون وزنه برداری سرمربی تیم جوانان نیز تعیین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید