خسرو کفیلی

اولویت من در برهه کنونی کسب درآمد با حضور در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران است.
پیمان جان ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارنده چندین مدال آسیایی با بیان این مطلب گفت : با توجه به مشکلاتی مالی ای که جامعه کشورمان با آن مواجه است و من نیز یکی از اعضای این جامعه هستم ، کسب در آمد با حضور در یک تیم متمول و شرکت درلیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اولویت من است.
با توجه به اینکه وزنه برداران جز شرکت در لیگ درآمد دیگری ندارند ، من نیز تنها منبع درآمدم در برهه کنونی وزنه زدن در لیگ است.
او افزود : وزنه برداری بر خلاف برخی از رشته ها همانند فوتبال ، والیبال ، بسکتبال و … پول ساز نیست ولی من عاشق وزنه برداری هستم و نمی توانم از این رشته ورزشی دست بکشم .
بااینکه کراسفیت نیز به عنوان یکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون وزنه برداری اضافه شده است و این رشته ورزشی بیشتر از وزنه برداری پولساز است ولی من قصد فعالیت در این رشته ورزشی را ندارم و همچنان در وزنه برداری فعالیت خواهم کرد.
در این راستا همچنین به تازگی به عنوان مربی فعالیتم را در اردبیل آغاز کرده ام و به تمرین علاقه مندان به این رشته ورزشی می پردازم .

ملی پوش سابق اردبیلی تیم وزنه برداری ایران در باره عدم حضورش در رقابتهای آسیایی ازبکستان که چندی پیش در تاشکند برگزار شد، گفت : با نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران ،سه نفر از وزنه برداران جوان کشورمان در این مسابقات آسیایی شرکت کردند و به نتایج خوبی نیز دست یافتند.
نه تنها من برخی دیگر از ملی پوشان وزنه برداری ایران که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را داشتند همچون مهدی کرمی ، رسول معتمدی و رضا دهدار نیزبه تشخیص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای آسیایی اعزام نشدند که این امر نشان می دهد که جوانگرایی در تیم ملی وزنه برداری ایران دراولویت برنامه های کادر فنی تیم ملی قرار دارد.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران ، اکنون نیز از شماری از وزنه برداران جوان برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت کرده است تا به همراه چهار ملی پوش کشورمان که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند دعوت کرده است تا خود را آماده شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی که سال آینده برگزار می شود ، آماده کنند.
او افزود : با اینکه وزنه برداری یک رشته رکوردی است ولی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بهای بیشتری به وزنه برداران جوان می دهد.
جان در باره برنامه های آتی خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران و پوشیدن دوبنده تیم کشورمان گفت : بدون تردید در صورتی که به حدنصاب های خوبی دست یابم در تماس با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران شرایط خود را توضیح و خواستار رکوردگیری خواهم شد.
نه تنها من بلکه آرزوی تمامی ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی عضویت در تیم های ملی ورزشی کشورمان است.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران تصریح کرد : من اکنون ۲۸ سال سن دارم و سال ها می توانم در رشته وزنه برداری فعالیت کنم و برای کشورم در میادین مختلف بسان گذشته افتخار کسب کنم .

دیدگاهتان را بنویسید