خسرو کفیلی

ملی پوش وزنه برداری ایران پس از از دست دادن حضور در رقابتهای جهانی عربستان خود را برای شرکت در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در تایلند آماده می کند.
امیر عزیزی وزنه بردار زنجانی دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که در آستانه اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جهانی عربستان از اردوی تیم ملی خط خورد ، طبق برنامه تدوین شده از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا که بزودی در تایلند برگزار خواهد شد ، شرکت کند.
عزیزی در باره چگونگی خط خوردنش از اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : در آخرین رکوردگیری از ملی پوشان حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در آکادمی ملی المپیک دایر است توسط کادر فنی تیم ملی ، در رقابت با پیمان جان دیگر وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ایران شکست خوردم و مجبور به ترک اردو شدم .
او افزود : با اینکه شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو را از دست دادم ولی طبق برنامه تدوین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا که در تایلند برگزار می شود آماده می کنم .
افزون بر آن در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که مهرماه سال جاری آغاز می شود ، نیز به همراه تیم ذوب آهن اصفهان شرکت خواهم کرد که حضور در رقابتهای لیگ فرصت مناسبی است که توانمندی های خود را بار دیگر به کادر فنی تیم ملی نشان دهم .
ملی پوش زنجانی سابق تیم کشورمان در باره وضعیت و میزان آمادگی دیگر ملی پوشان ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان آماده می کند ، نیز گفت: حاضران در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران طبق برنامه تدوینی از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی و دستیارانش در طول ماه های اخیر تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند و می روند که با آمادگی کامل در این رویداد بسیار مهم شرکت کنند.
درباره رقابتهای جهانی عربستان باید بگویم که این پیکارها شلوغ ترین مسابقات جهانی است که در طول سال های اخیر برگزار خواهد شد.
۹۰۰ وزنه بردار از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت خواهند کرد که در نوع خود بی سابقه است.
شرکت کنندگان بقدری زیاد هستند که در برخی از اوزان وزنه برداران در چهار گروه به رقابت می پردازند.
رسول معتمدی ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان قرار است در دسته دی این گروه وزنه بزند .
با توجه به شلوغی مسابقات من برای ملی پوشان کشورمان آرزوی موفقیت در این رویداد مهم که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، دارم .
عزیزی در باره چگونگی حضور تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز گفت : با اینکه من پیش از اینکه ترکیب تیم ایران در بازی های فوق مشخص شود اردو را ترک کردم ولی این امکان را می دهم که کادر فنی تیم ملی از برخی از وزنه برداران کشورمان در یک وزن استفاده کند . با توجه به اینکه این بازی ها در چین برگزار خواهد شد بی شک تیم میزبان در تمامی اوزان بهترین های خود را شرکت خواهد داد و امید اول کسب مدال طلا در این مسابقات خواهند بود.
او به ارتباطش با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره کرد و گفت : با اینکه من بیرون از اردوی تیم ملی تمریناتم را انجام می دهم ولی هنوز هم با سرمربی تیم ملی تماس دارم و او را از وضعیتم مطلع می سازم .

دیدگاهتان را بنویسید