:
خسرو کفیلی

تغییر سرپرست دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری با گذشت بیش از یک ماه از ریاست سجاد انوشیروانی بر این فدراسیون قطعی به نظر می رسد.
حسین مقامی سرپرست دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری و رییس هیات وزنه برداری استان قزوین که پس از صدور حکم سرپرستی سجاد انوشیروانی از سوی وزارت ورزش وجوانان در خرداد ماه سال گذشته به این سمت برگزیده شد ، به نظر می رسد دیگر جایگاهی در این فدراسیون به عنوان دبیرکل نداشته باشد.
مقامی که در مدت حضورش به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون وزنه برداری نقش مهمی در اجرای برنامه های این فدراسیون از جمله برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در قزوین ، برگزاری انتخابات کمیسیون های ورزشکاران ، مربیان و داوران و از همه مهمتر برگزاری مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری داشته باشد ، با برگزاری این مجمع و انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رییس دیگر در محل کار خود حاضر نشده است.
گفته می شود مقامی با پایان انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری در پانزدهم اسفند ماه سال گذشته حتی برای صرف ناهار حاضر نشده و سالن انتخابات را ترک کرده است.
با اینکه انوشیروانی پس از کسب آرای لازم برای ریاست چهار ساله اش در فدراسیون وزنه برداری از مقامی به عنوان دبیرکل آتی این فدراسیون یاد کرده بود ولی به نظر می رسد که او در تصمیمش تجدید نظر کرده است.
عدم دعوت از مقامی برای شرکت در نخستین نشست کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری برای بررسی مباحث فنی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی و شرکت نکردن در نخستین جلسه هیات رییسه جدید فدراسیون وزنه برداری خود گویا تصمیم رییس جدید فدراسیون وزنه برداری بر تغییر دبیرکل این فدراسیون است.
با توجه به این شواهد به نظر می رسد رییس جدید فدراسیون وزنه برداری بزودی فرد جدیدی را برای سپردن دبیرکلی این فدراسیون که آشنایی ات کامل به این رشته ورزشی داشته باشد ، انتخاب و معرفی خواهد کرد.
اکنون این سووال مطرح است که آیا انوشیروانی قصد دارد از سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون وزنه برداری در بخش های دیگر این فدراسیون استفاده کند یا نه .

دیدگاهتان را بنویسید