خسرو کفیلی

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران به وزنه برداران نوجوان و جوان اولتیماتوم داد.
هادی پانزوان پس از بازگشت از ازبکستان محل برگزاری مسابقات بین المللی آزاد نوجوانان گفت : مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران که در اردبیل برگزار خواهد شد ، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی باید در این مسابقات شرکت کنند.
او افزود : هر وزنه بردار نوجوان و جوانی که خود را شایسته عضویت در تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان می دانند می بایست در این پیکارها شرکت کنند در غیر این صورت تا سال آینده به جز برترین های رقابتهای قهرمان کشوری از هیچ وزنه برداری به اردوهای آمادگی تیم های ملی پایه کشور دعوت به عمل نخواهد آمد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان افزود : وزنه برداران می بایست در شرایط مساوی به رقابت بپردازند و بهترین ها به اردوی تیم ملی دعوت شوند .
پانزوان خطاب به روسای هیات های وزنه برداری استان ها نیز گفت :‌روسای هیات های وزنه برداری استان ها نیز باید متوجه باشند که رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشورمان حکم انتخابی تیم ملی را دارد و پس از این مسابقات ، وزنه برداری را برای شرکت در اردوی تیم ملی معرفی نکنند.
او با ابراز رضایت از عملکرد سه وزنه بردار نوجوان کشورمان که به ازبکستان محل برگزاری رقابتهای آزاد اعزام شده بودند ، اظهارداشت : محراب دواسری ، حمیدرضا محمدی تنها و محمد امین حبیبی سه وزنه بردار نوجوان کشورمان بود که در این مسابقات شرکت کردند که حاصل آن کسب دو مدال طلا و یک برنز بود.
پانزوان تصریح کرد :‌ این سه وزنه بردار نه تنها به کسب مدال از این مسابقات پرداختند بلکه بر حدنصابهای خود نیز افزودند که این امر برای من از ارزش بیشتری برخوردار است .
سرمربی تیم ملی وزنه برداری پایه کشورمان به انتقادات برخی از افراد در باره چگونگی انتصابش به این سمت پاسخ داد و گفت :‌ چهار قهرمان المپیک که اکنون در فدراسیون وزنه برداری فعالیت دارند من را برای هدایت وزنه برداران پایه کشورمان برگزیدند.
من سال ها در تیم های ملی رده های گوناگون سنی فعالیت کرده ام و شماری از بهترین های وزنه برداران ایران شاگرد من بوده اند.
او در باره وضعیت ملی پوشان نوجوان و جوان کشورمان که خود را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا که ماه آینده در هندوستان برگزار می شود نیز گفت : اردوی وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان هم اکنون در شیراز دایر است و قرار است این اردو تا زمان اعزام این تیم به رقابتهای آسیایی در این شهر دایر باشد.
من و سه وزنه بردار نوجوان کشورمان که در رقابتهای آزاد ازبکستان شرکت کرده بودیم بلافاصله پس از بازگشت از این کشور به شیراز آمده ودر جمع دیگر وزنه برداران و کادر فنی تیم حاضر شدیم .
ترکیب تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران تقریبا مشخص شده است و از میان دعوت شدگان به اردو تنها یک نفر در روزهای پایانی اعزام به هندوستان خط خواهد خورد.
تیم ایران در رده سنی نوجوانان یکی از مدعیان قهرمانی رقابتهای آسیایی خواهد بود و در در رده سنی جوانان نیز در برخی از اوزان شانس کسب مدال داریم .

دیدگاهتان را بنویسید