خسرو کفیلی

هدفم از نامزد شدن برای ریاست فدراسیون وزنه برداری ، پیشرفت این رشته ورزشی است.
ایوب بهتاج یکی از چهار نامزد انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : من جز خانواده وزنه برداری هستم و در سوابق من مربیگری تیم ملی وزنه برداری ایران ، داوری بین المللی وزنه برداری ، رییس کمیته های مربیان و آموزش این رشته ورزشی مشاهده می شود.
با توجه به علاقه ای که به این رشته ورزشی دارم برای پیشبرد اهداف وزنه برداری خود را نامزد ریاست این فدراسیون کرده ام .
بهتاج با ارج نهادن به تلاش و زحمات روسای فدراسیون وزنه برداری از بدو تاسیس این فدراسیون تا کنون اظهارداشت : باید از زحمات تمامی افرادی که به عنوان رییس در این فدراسیون فعالیت کردند ، تجلیل کرد وبه آنان خدا قوت گرفت ، این افراد در حد توان خود برای پیشرفت این رشته ورزشی تلاش کردند و نباید از آنان خرده گرفت.
ضمن آنکه روسای کمیته های مختلف فدراسیون وزنه برداری نیز نقش مهمی در پیشرفت این رشته ورزشی داشته اند و باید از آنان تجلیل به عمل آید.
مدیرکل سابق اداره ورزش وجوانان آذربایجان شرقی و سرپرست فعلی باشگاه تراکتورسازی تبریز از رشته وزنه برداری به عنوان یکی از دو رشته پر افتخار ورزش ایران یاد کرد و گفت : وزنه برداری به همراه کشتی دو رشته مدال آور کشورمان از رویدادهای مختلف جهانی و المپیک بوده و هستند و نباید جایگزینی از دیگر رشته ها برای این رشته ورزشی ایجاد کرد.
این رشته ورزشی باید بسان گذشته همچنان برای کشورمان در میادین مختلف مدال های رنگارنگ بدست آورد.
وزنه برداری ایران با داشتن استعدادها و توانایی بسیار همچون گذشته می تواند برای ورزش کشورمان در میادین مختلف افتخار کسب کند.
بهتاج با اشاره به استعدادهای این رشته ورزشی در اقصی نقاط کشور گفت : استعدادهای این رشته ورزشی در سراسر کشور پراکنده هستند ، هر جای ایران اسلامی را نگاه می کنید مستعدان این رشته ورزشی وجود دارند و آنان نیاز به شناسایی و آموزش دارند.
او از جمله اهداف خود را تشکیل کلاس های آموزشی در بخش های مختلف با حضور مدرسان خارجی اعلام کرد و گفت : تشکیل یک دوره کلاس مربیگری بین المللی آن هم هر چهار سال یک بار گره گشای آموزش مربیان نیست ، تشکیل این کلاس ها می بایست با حضور مدرسان خارجی در کشور تداوم داشته باشد و مربیان شهرستانی در این کلاس ها حضور فعال داشته باشند.
نامزد ریاست فدراسیون وزنه برداری در باره اسامی تیم اجرایی اش که قرار است در صورت انتخاب او را در اداره این فدراسیون کمک کنند ، اظهارداشت : این لیست بزودی نهایی خواهد شد و اسامی آنان اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید