خسرو کفیلی

تهدید وزنه برداران تیم ذوب آهن اصفهان به عدم شرکت در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران مثمر ثمر واقع شد و مسوولان این باشگاه با پرداخت مبلغ قرارداد آنان موافقت کردند.
علی جباری سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در باره رفع مشکل دریافتی وزنه برداران این تیم در آستانه برگزاری هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور و تهدید وزنه برداران این تیم به شرکت در هفته پایانی لیگ گفت : مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان اعلام کردند تمامی مبلغ قرارداد وزنه برداران این تیم را در اوایل اسفند ماه جاری پرداخت خواهند کرد.
چک های وزنه برداران تیم ذوب آهن صادر شده و آنان می توانند در زمان تعیین شده چکهای خود را وصول کنند.
جباری در باره وضعیت پرداخت مبلغ قرارداد کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان نیز افزود : ذکر این امر شاید همکارانم در کادر فنی را ناراحت کند ولی اولویت من نخست پرداخت مبلغ قرارداد وزنه برداران بود چرا که من با آنان برای حضور در تیم ذوب آهن اصفهان صحبت کرده بودم ، بدون تردید قرارداد کادر فنی تیم ذوب آهن اصفهان نیز بزودی پرداخت خواهد شد.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به تشکیل اردوی آمادگی این تیم بدون شرکت برخی از وزنه برداران از جمله مهدی کرمی ، حسین گل پرور ، علیرضا یوسفی و حافظ قشقایی در سده لنجان اظهارداشت : متاسفانه مشکلات عدم پرداخت مبلغ وزنه برداران باعث شد که اردوی آمادگی این تیم بدون حضور برخی از وزنه برداران برگزار شود که امیدوارم که این امر در نتیجه گیری تیم ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ که از اهمیت بسیاری برخوردار است تاثیر منفی نداشته باشد.
او گفت : اردوی پیشین این تیم با حضور تمامی وزنه برداران پیش از برگزاری هفته دوم لیگ برگزار شد و ما توانستیم در شش وزن عنوان قهرمانی را کسب کنیم و پیشتاز هفته دوم شویم و فاصله خود را با تیم ملی حفاری اهواز در صدر جدول رده بندی کمتر کنیم .
جباری به شانس تیم های ملی حفاری اهواز ، ذوب آهن اصفهان و سایپا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت : با اینکه عنوان می شود که تیم های ذوب آهن و ملی حفاری اهواز دو شانس قهرمانی این تیم دوره از مسابقات بشمار می روند ولی من معتقدم که تیم سایپا نیز این شانس را دارد که جام قهرمانی را به خانه ببرد.
سایپایی ها با بازگشت کیانوش رستمی و پیمان جان در ترکیب این تیم بی شک نتیجه ای بهتر از هفته دوم کسب خواهد کرد.
تیم ملی حفاری اهواز نیز با داشتن وزنه برداران خوب بی شک در هفته سوم و پایانی لیگ حضور قدرتمندی خواهد داشت.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به اختلاف ۳۰ امتیازی تیم ذوب آهن اصفهان با ملی حفاری اهواز در جدول رده بندی این مسابقات اشاره کرد و گفت ؛ این اختلاف امتیاز ما را ناامید نخواهد کرد و وزنه برداران این تیم با تمام توان به رقابت با حریفان خواهند
پرداخت تا بهترین نتیجه را کسب کنند.
جباری به سپردن میزبانی هفته سوم لیگ به تیم ملی حفاری اهواز اشاره کرد و گفت : باید از مسوولان باشگاه ملی حفاری اهواز برای برگزاری هفته پایانی لیگ تقدیر کرد . مسوولان فدراسیون وزنه برداری به هیات وزنه برداری استان اصفهان نیز پیشنهاد برگزاری هفته سوم لیگ را ارائه کرده بود که متاسفانه به علت شرایط خاص این هیات ، نداشتن رییس و عدم داشتن امکانات لازم به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.
کمبود امکانات در هیات وزنه برداری استان اصفهان باعث شد که ما مرحله سوم اردوی آمادگی خود را به جای اصفهان در سده لنجان برگزار کنیم .
سپردن میزبانی هفته پایانی لیگ به باشگاه ملی حفاری اهواز هیچ تاثیری منفی در روند برگزاری مسابقات نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید