خسرو کفیلی

وجود برخی اختلافات و مشکلات با شرکت تجهیز و توسعه و تعمیرات کمپ تیم های ملی سبب شد با درخواست میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب اهواز برای برگزاری هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران موافقت شود.
محسن جلیلی رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در آستانه برگزاری هفته دوم لیگ با بیان این مطلب گفت :‌ مشکلات فوق باعث شد هفته دوم لیگ را در اهواز برگزار کنیم ،برای برگزاری رقابتهای این هفته مسوولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و دست اندرکاران شرکت نفت تسهیلات ، لوازم و امکانات لازم را فراهم کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
او افزود : در صورتی که مشکلات فوق رفع شود ، هفته پایانی لیگ را که چهره تیم های برتر کشور مشخص خواهند شد را در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران در تاریخ ۲۴ اسفند ماه به مدت دو روز برگزار خواهیم کرد.
رییس کمیته مسابقات از برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری بانوان جام نوروزگاه با حضور شمای از تیم های خارجی در جزیره کیش خبر داد و گفت : وزارت ورزش وجوانان قصد دارد رقابتهای بین المللی جام نوروزگاه را در چند رشته ورزشی از جمله وزنه برداران بانوان در ایران برگزار کند.
برای برگزاری این مسابقات از هم اکنون رایزنی هایی را با مسوولان ورزش جزیره کیش آغاز کرده ایم که بتوانیم میزبان خوبی برای این مسابقات در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری با شرکت تیم هایی همچون جمهوری آذربایجان ، ازبکستان، پاکستان ، افغانستان و …باشیم.
بی شک برای حضور قدرتمند تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران ، اردوهای آمادگی این تیم بزودی دایر خواهد شد.
او به برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی ایران که حکم انتخابی تیم ملی را نیز خواهد داشت در اواسط اسفند ماه آینده اشاره کرد و گفت : طبق برنامه تدوین شده این مسابقات را حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت در یکی از شهرستان های کشور برگزار خواهیم کرد . میزبان این مسابقات هنوز تعیین نشده است.
جلیلی با اشاره به اتمام تقویم سالانه فدراسیون وزنه برداری با برگزاری رقابتهای وزنه برداری بانوان جام نوروزگاه اظهارداشت : کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری تمامی برنامه های خود را که در تقویم سالانه فدراسیون وزنه برداری گنجانده شده بود با برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد و پس از آن به تدوین برنامه های سال آینده اقدام خواهد کرد.
او تصریح کرد : با رایزنی های به عمل با مسوولان فدراسیون وزنه برداری و تثبیت مدیریت فدراسیون قصد داریم ، رقابتهای وزنه برداری را در سال آینده زودتر آغاز کنیم تا به مشکلاتی که در فصل سرما با آن روبه رو شده ایم دیگر نشویم .
جلیلی گفت : در صورت تحقق این امر در سال آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور را از تیرماه کلید خواهیم زد ، ضمن آنکه در این خصوص با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا در برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی خللی ایجاد نشود.
جلیلی که پیش از این ریاست کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری را نیز برعهده داشت ، به حضورش در کمیسیون داوران این فدراسیون اشاره کرد و گفت : انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون وزنه برداری برای نخستین بار برگزار شد و من به همراه چند تا دیگر از همکاران به عضویت این کمیسیون در آمدیم .
این برای نخستین بار است که نمایندگان داوران برای شرکت در مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری برای شرکت در انتخابات ریاست این فدراسیون به صورت دمکراتیک انتخاب خواهد شد که این امر را به فال نیک می گیریم .

دیدگاهتان را بنویسید