خسرو کفیلی
با وجودی که شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست دادم ولی به رای و نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران احترام می گذارم .
حسین سلطانی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که در رکوردگیری از ملی پوشان این رشته با حدنصابهای کسب کرده نتوانست نظر سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان را برای عضویت در تیم ایران و شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا جلب کند با بیان این مطلب گفت : با اینکه خیلی متاسف هستیم ولی چیزی ندارم بگویم به جز آنکه به نظر سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران احترام می گذارم .
این وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوگرم کشورمان که با ۹۰ درصد آمادگی در رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری ایران شرکت کرده بود ، گفت : زمانی که به اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا دعوت شدم اندکی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بودم با گذشت زمان آسیب دیدگی ام بهبود یافت و توانستم خود را به شرایط نسبتا خوبی برسانم ولی حدنصابهایی که در این رکوردگیری بدست آوردم کادر فنی تیم ملی را راضی نکرد.
من مطمئن بودم اگر تا زمان اعزام تیم ایران در اردوی تیم ملی حضور داشتم به آمادگی ۱۰۰ درصد می رسیدم .
گواه این ادعا آن است که من در مدت یک هفته پس از هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور ۱۵ کیلوگرم بیشتر از این مسابقات وزنه زدم .
او با اشاره به صحبتهای سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران پیش از برگزاری رکوردگیری از ملی پوشان اظهارداشت : علی حسینی عنوان کرده بود هر یک از ملی پوشانی که بتوانند به حدنصابهایی دست یابند که در رقابتهای جهانی کلمبیا بر روی سکو قرار گیرند به این مسابقات اعزام خواهند شد.
سلطانی به حضور شماری از اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در سالن برگزاری رکوردگیری از ملی پوشان اشاره کرد و اظهارداشت : پس از آنکه رکوردگیری از ملی پوشان به پایان رسید ، وزنه برداران سالن را ترک کردند و حدود یک ساعت کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با اعضای کمیته فنی در خصوص حدنصاب های کسب شده گفت وگو کردند و به نظر می رسد که اعضای این کمیته با نظر کادر فنی تیم ملی در خصوص خط زدن من موافق بودند.
ملی پوش سابق وزنه برداری در ادامه گفت : شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست دادم و از هم اکنون باید خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و بازی های آسیایی هانگ ژو که هر دو حکم انتخابی بازی های المپیک را دارد آماده کنم .
به همین خاطر قصد دارد پس از بازگشت به زادگاهم تمرینات خود را دوباره آغازم کنم تا ضمن شرکت در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که قرار است برای تیم ملی حفاری اهواز وزنه بزنم خود را برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی آماده کنم .
او در باره شرایط هفت ملی پوش وزنه برداری کشورمان که قرار است در رقابتهای جهانی کلمبیا شرکت کنند نیز گفت : تمامی ملی پوشان با جان و دل تمرین می کنند که بهترین نتیجه را در این مسابقات که نخستین رقابت گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست بدست آورند و من برای آنان آرزوی موفقیت می کنم .
سلطانی در پایان به شرایط اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در آکادمی ملی المپیک دایر است نیز اشاره کرد و گفت : تمامی شرایط برای تمرینات ملی پوشان در آکادمی ملی المپیک مهیا شده است تا ملی پوشان بدون دغدغه خود را برای شرکت در مهمترین رویداد وزنه برداری جهان آماده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید