خسرو کفیلی

روز چهارشنبه هفته جاری پس از مشاهده آخرین آزمایش ها توسط پزشک متخصص وضعیت نهایی مصدومیت رسول معتمدی مشخص خواهد شد.
حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری پس از یک هفته از مصدوم شدن رسول معتمدی امید اول کسب مدال طلای تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا با بیان این مطللب گفت : آخرین آزمایش ام آر آی توسط کادر پزشکی معالج معتمدی روز گذشته انجام شد و این کادر تصمیم گرفت پس از مشاهده آزمایش فوق توسط پزشک متخصص نتیجه نهایی و میزان مصدومیت این وزنه بردار را روز چهارشنبه هفته جاری اعلام کند.
او افزود : احتمال دررفتگی استخوان پشت بازوی معتمدی منتفی اعلام شده است ولی احتمال پارگی مفصل ها وجود دارد که پس از مشاهده آزمایش ها توسط پزشک متخصص نتیجه نهایی اعلام خواهد شد و پس از آن به مداوای این وزنه بردار خواهیم پرداخت.
مقامی با اشاره به ارسال اسامی ۱۲ ملی پوش وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا به فدراسیون جهانی وزنه برداری اظهارداشت : با توجه به اینکه اسامی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این رویداد مهم که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس رانیز دارد ،پیش از این به فدراسیون جهانی ارسال شده است کادر فنی تیم ملی نمی تواند جانشینی را به جای معتمدی به فدراسیون جهانی معرفی کند ولی این امکان وجود دارد که از شمار دعوت شدگان به اردوی تیم ملی برای شرکت در این مسابقات کاسته شود.
همین امر برای تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران نیز مصداق دارد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری به زمان باقی مانده تا اعزام تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان ایران به رقابتهای جهانی کلمبیا اشاره کرد و گفت : کمتر از ۱۵ روز دیگر وزنه برداران کشورمان برای شرکت در این رقابتها عازم کلمبیا خواهند شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته کادرهای فنی تیم های فوق در رکوردگیری که هفته آینده انجام خواهد شد اسامی وزنه برداران اعزامی به کلمبیا را اعلام خواهند کرد.
با توجه به اینکه قرار بود تیمی کیفی راهی این مسابقات کنیم این امکان دارد که از شمار دعوت شدگان به اردوهای آمادگی تیم ملی کاسته شود. با کاهش نفرات اعزامی از شمار همراهان تیم نیز کاسته خواهد شد.
مقامی در باره مشکل گذرنامه سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت : این مشکل رفع شده است و هیچ مشکلی در اعزام سرمربی تیم ملی وجود ندارد.
او در باره تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران در نی ریز استان فارس گفت : نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی آلبانی که فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد ، با دعوت از ۱۲ وزنه بردار زیر نظر هادی پانزوان سرمربی تیم ملی دایر شده است که این اردوها تا زمان اعزام تیم تداوم خواهد داشت.
ما قصد داشتیم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران را نیز همزمان دایر کنیم که متاسفانه به علت نداشتن امکانات لازم این اردو به زمان دیگری موکول کنیم.
هم اکنون مقداری از لوازم وامکانات فدراسیون وزنه برداری از جمله میله و هالتر در آکادمی ملی المپیک برای تمرینات ملی پوشان قرار دارد مقداری به نی ریز فارس برای تمرینات وزنه برداران نوجوانان ارسال شده است و باقی مانده وسایل نیز در کمپ تیم های ملی توسط وزنه برداران دختر استفاده می شود.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در باره زمان برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون نیز گفت : ما در حال برگزاری انتخابات کمیسیون های فدراسیون وزنه برداری هستیم . با مشخص شدن روسای این کمیسیون ها نسبت به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری طبق اساسنامه فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اقدام خواهیم کرد.
ما تلاش خواهیم کرد که این انتخابات در محیطی سالم و آرام برگزار شود.
مقامی به انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا که قرار است دی ماه سال جاری در قطر برگزار شود ، اشاره کرد و گفت : هنوز به صورت رسمی از کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای ارسال اسامی نمایندگان کشورمان دعوت نامه ارسال نشده است با ارسال دعوت نامه رسمی نسبت به معرفی نمایندگان کشورمان اقدام خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید