خسرو کفیلی

برای رقابتی سخت با حریفان در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی پیکارهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس محسوب می شود ، شرکت خواهم کرد.
میرمصطفی جوادی ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : با اینکه حضورم در بازی های المپیک پاریس تقریبا مسجل است ولی قصد دارم با حضور در رقابتهای جام جهانی تایلند به رقابت با حریفانم بپردازم چرا که این مسابقات میدان مهمی برای من پیش از شرکت در مهمترین رویداد ورزشی جهان در پاریس خواهد بود.
جوادی که در جدول کسب سهمیه دسته ۸۹ کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس در رده پنجم قرار دارد ، گفت : شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند الزامی است و هر وزنه برداری که شانس حضور در بازی های المپیک را دارد باید در این مسابقات شرکت کند به همین خاطر من معتقدم این پیکارها در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد و حدنصاب های خوبی نیز به ثبت خواهد رسید.
با اینکه حضورم در بازی های المپیک پاریس مسجل است و تنها می توانستم با حضور در رقابتهای جام جهانی تایلند به وزن کشی و دادن آزمایش دوپینگ بپردازم ولی قصد داریم در این رقابتها وزنه بزنم .
او که با کسب مدال طلای رقابتهای جهانی عربستان خود را به عنوان یکی از مدعیان قدرتمند دسته ۸۹ کیلوگرم جهان مطرح کرد ، اظهارداشت : در طول ماه های گذشته با حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران به شرایط نسبتا ایده آلی دست یافته ام و خود را برای شرکت در رویدادی که یک صحنه رقابتی سخت پیش از بازی های المپیک المپیک پاریس است ، آماده کرده ام .
من در رقابتهای جهانی عربستان در حرکات یک ضرب و دو ضرب به ترتیب وزنه های ۱۶۹ و ۲۱۵ کیلوگرم را مهار کردم که بهترین حدنصابم محسوب می شود.
ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران ، رقابت در این دسته را که یکی از شلوغ ترین دسته های پیکارهای وزنه برداری جهان است ، بسیار سخت دانست و گفت : این دسته از شلوغ ترین دسته های رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک خواهد بود و وزنه برداران قدرتمندی در آن شرکت کرده اند ، در طول یک سال گذشته وزنه بردارانی از کشورهای ایتالیا، چین ، ونزوئلا ، کلمبیا و بلغارستان به دفعات رکوردهای جهانی این دسته را بهبود بخشیده اند که این امر نشان از حضور قدرتمند وزنه برداران دراین دسته است.
وی یادآور شد: قطعا رقابت سختی در پیش است اما من هم جز مدعیان این دسته وزنی هستم و برای کسب مدال المپیک تلاش می‌کنم. امیدوارم تمام نمایندگان ایران در این مسابقات چهره خوبی از خود به نمایش گذار ط اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران و بازگشت ملی پوشان به کمپ تیم های ملی وزنه برداری اظهارداشت : شرایط نسبتا خوبی برای ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در کمپ تیم های ملی مهیا شده است ولی این شرایط می توانست با حمایت بیشتر مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بهتر شود.ند.

دیدگاهتان را بنویسید