خسرو کفیلی

تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس بر یکی از سکوهای قهرمانی دسته فوق سنگین قرار بگیرم .
علی داودی ملی پوش دسته به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران و یکی از دو شانس کشورمان برای کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس در این دسته با بیان این مطلب گفت : با نظارتی که کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری بر عملکرد وزنه برداران اروپایی اعمال کرده است ، شانس دیگر وزنه برداران کشورهای مختلف برای فتح سکوهای قهرمانی رقابتهای مختلف افزایش یافته است.
او افزود : کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری به تازگی همان نظارتی که بر عملکرد وزنه برداران کشورهای قاره های مختلف به جز اروپا انجام می داد در قاره سبز نیز اعمال می کند ، بدین ترتیب اصل تساوی اکنون رعایت می شود و تمامی وزنه برداران از شانسی یکسانی برخوردار هستند.
همانگونه که مسوولان کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی وزنه برداری هر ماه از من و وزنه برداران دیگر کشورها نمونه گیری به عمل می آوردند اکنون از وزنه برداران اروپایی نیز آزمایش گرفته می شود.
با توجه به شرایط موجود ، اکنون شانس من برای فتح یکی از سکوهای قهرمانی بازی های المپیک پاریس افزایش یافته است.
او تصریح کرد : امید دارم با افزایش حدنصابهای خود در بازی های المپیک پاریس به دومین مدال خود از این بازی ها دست یابم.
داودی که به همراه آیت شریفی دیگر ملی پوش فوق سنگین ایران در اردوی آمادگی تیم ملی حضور داشته و خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، آماده می کند در باره میزان آمادگی خود برای شرکت در این مسابقات اظهارداشت : پس از ماه ها تمرین در اردوی آمادگی ، با نزدیکتر شدن به زمان اعزام تیم به تایلند به شرایط آرمانی نزدیک می شود.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از بررسی های لازم بزودی در باره چگونگی حضورم در این مسابقات تصمیم گیری خواهد کرد این کادر مشخص خواهد کرد که آیا باید با تمام قدرت دراین رقابتها وزنه بزنم و یا نه .
با توجه به اینکه تمامی مدعیان حضور در بازی های المپیک پاریس موظف به شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند هستند بی شک این مسابقات در سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد شد.
او در باره رفع ضعف خود در حرکت یک ضرب اظهارداشت : این ضعف تکنیکی است نه قدرتی ، با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی تلاش دارم این ضعف را بر طرف کنم .
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران که در کنار شماری از وزنه برداران جوان تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که اواسط فروردین ماه سال جاری برگزار می شود ، انجام می دهد ، گفت : پس از بازگشت از تایلند ، چند ماه فرصت دارم تا با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی خود را برای شرکت در مهمترین رویداد ورزشی جهان آماده کنم تا بتوانم بار دیگر از این رویداد مهم برای کشورم افتخار کسب کنم .

دیدگاهتان را بنویسید