خسرو کفیلی

آینده تیم ملی وزنه برداری ایران با کادر فنی جدید این تیم روشن است.
بهادر مولایی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارنده مدال رقابتهای جهانی لهستان با بیان این مطلب گفت : با اینکه نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به همراه دستیارانش زمان کمی است هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است ولی من مطمئن هستم که آینده وزنه برداری ایران در رده ملی روشن است.
او افزود : مسلما هر سرمربی ای که هدایت تیمی را برعهده می گیرد نیاز به زمان دارد تا برنامه های خود را پیاده و اجرایی کند . نصیرشلال نیز از این امر مستثی نیست. نصیرشلال و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی وزنه برداری برنامه های خود را تدوین کرده اند و نیاز به زمان دارند که آنها را اجرایی کنند .
همگان به خوبی می دانند که با تغییر کادر فنی در هر تیمی ، برنامه های آن تیم نیز تغییر می کند، نصیرشلال نیز برنامه های خاص خود را دارد که برای پیاده کردن آنها تنها به زمان نیاز دارد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به اعزام هفت ملی پوش کشورمان به رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو اشاره کرد و اظهارداشت : من مطمئن هستم که ملی پوشان وزنه برداری ایران پس از رقابتهای جهانی عربستان ،در پیکارهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو به نتایج خوبی دست خواهند یافت .
این بازی ها از اهمیت بسیاری برای وزنه برداری ایران برخوردار است و ملی پوشان کشورمان با تمام توان در آن شرکت خواهند کرد.
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی لهستان در باره عملکرد ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان نیز گفت :نگاهی به نتایج کسب شده از سوی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان که یکی از مهمترین رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بود ، برخی از ملی پوشان کشورمان بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و برخی دیگر به علت مصدومیت و بدشانسی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
مصطفی جوادی ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم کشورمان دست به کار بزرگی زد و ضمن کسب مدال طلای این وزن ، نخستین سهمیه تیم ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس را کسب کرد.
علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان ضمن کسب مدال برنز حرکت دوضرب این دسته ، وزنه ای را بالای سر برد که تاکنون موفق به زدن آن نشده است .
این امر نشان داد که داودی حرفهای بسیاری در آینده نزدیک در این دسته خواهد داشت.
حسین سلطانی و آیت شریفی نیز به عنوان مصدومیت از ناحیه زانو و کتف نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.
دیگر ملی پوشان وزنه برداری ایران تمام تلاش خود را انجام دادند تا به بهترین نتیجه برسند ولی این چنین نشد. باید بگویم
همه آن چیزی که آدم می خواهد ، همیشه رخ نمی دهد.
مولایی در باره عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در این مسابقات نیز گفت : عملکرد کادر فنی تیم ملی خوب بود ، نصیرشلال با وزنه هایی که برای ملی پوشان کشورمان انتخاب کرده بود نشان داد که ریسک پذیر است.
این ریسک پذیری در آینده به ثمر خواهد نشست .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره امکان کسب سه سهمیه توسط ملی پوشان کشورمان برای شرکت در بای های آسیایی پاریس گفت : من مطمئن هستم که تیم ایران هر سهمیه شرکت در این بازی ها را کسب کرد.
جوادی که به این سهمیه دست یافته است ، داودی برای کسب این سهمیه به حضور در یک دوره رقابتهای گزینشی نیاز دارد و رضا دهدار نیز بزودی این سهمیه را بدست خواهد آورد.
مولایی به انتقاداتی که از عملکرد ملی پوشان وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی می شود نیز اشاره کرد و گفت : پس از اینکه من یک استوری در حمایت از عملکرد ملی پوشان کشورمان در فضای مجازی قرار دادم با انتقاداتی روبه رو شدم که به این دوستان باید بگویم که اندکی صبوری کنند من معتقدم که آینده وزنه برداری ایران به ویژه در سطح ملی روشن است.

دیدگاهتان را بنویسید