خسرو کفیلی

برای کسب اندک درآمدی برای امرار معاش با حضور در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران و مصدومیت در این لیگ ، اکنون مجبور به ترک دنیای قهرمانی شدم .
رضا بیرانوند ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارای چندین مدال جهانی و آسیایی در رده های گوناگون سنی با بیان این مطلب گفت : چندی پیش در فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران از ناحیه کتف مصدوم شدم و این مصدومیت بگونه ای است که مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شده ام .
آسیب دیدگی من درست از ناحیه ای است که سهراب مرادی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و یکی از مفاخر وزنه برداری کشورمان دچار آن شد .
مرادی با اینکه مداوای بسیاری در داخل و خارج از کشور انجام شد ولی نتوانست به صحنه رقابت بازگردد و او نیز چندی پیش مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شد.
او افزود : حضورم در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران برای کسب درآمد چند میلیاردی نبود بلکه برای دستمزد ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای یک فصل بود .
من اگر درآمد خوبی داشتم هرگز در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران برای کسب اندک درآمدی شرکت نمی کردم و تمام توان خود را برای عضویت در تیم ملی وزنه برداری کشورمان می گذاشتم تا برای کشورم افتخار کسب کنم و اکنون دچار این آسیب دیدگی نمی شدکه در عنفوان جوانی مجبور به خداحافظی از رشته وزنه برداری شوم .
ملی پوش سابق لرستانی تیم وزنه برداری کشورمان با انتقاد از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان این استان در عدم رسیدگی به ورزشکاران به ویژه خانواده بیرانوند اظهارداشت : من به همراه برادرم حسین و به همراه دو پسرعمویم عبدالله و روح الله مدال های متعدد جهانی و آسیایی برای ایران اسلامی و استان لرستان کسب کرده ایم ولی متاسفانه مسوولان ورزش استان هیچ بهایی به ما نداده اند.
عبدالله بیرانوند پسرعموی من نیز به تازگی به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران دعوت شده است تا جا پای بزرگان این رشته ورزشی بگذارد.
او به درخواست جدیدش از مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان اشاره کرد و گفت : به تازگی در نامه ای به مدیرکل ورزش وجوانان استان لرستان از او درخواست استخدام در این اداره کل کردم تا بتوانم با توجه به مستعدان بسیاری که در رشته وزنه برداری در شهرستان بروجرد وجود دارد به عنوان مربی در این شهرستان مشغول بکار شوم تا بتوانم تجربیاتم را در اختیار وزنه برداران نوجوان و جوان قرار بدهم که متاسفانه پاسخی به درخواست من داده نشد.
بیرانوند اظهارداشت : در صورتی که با درخواست من موافقت شود قول می دهم که بروجرد را به یکی از قطبهای وزنه برداری ایران تبدیل کنم و شاگردان بسیاری را به تیم ملی وزنه برداری ایران تحویل دهم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران تصریح کرد : با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که من دارم ، انتظار دارم که مسوولان ورزش استان مساعدت لازم را برای بازگشتم به دنیای ورزش و این بار در عرصه مربیگری فراهم نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید