خسرو کفیلی

اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با موافقت با استعفای سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران کار صحیحی را انجام داده اند.
علیرضا یوسفی ملی پوش جوان فوق سنگین وزنه برداری ایران و رکورددار جوانان جهان با بیان این مطلب گفت : من نمی خواهم در خصوص استعفای سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران زیاد صحبت کنم ولی تنها این را می گویم که کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری تصمیم درستی را اتخاذ کرد.
او در باره شاخص های سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری ایران که قرار است پس از پایان انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری در اواسط اسفند ماه آینده انتخاب شود ، گفت :‌ مسوولان فدراسیون وزنه برداری خود بهتر از همه می دانند که بهترین گزینه را برای این پست انتخاب کنند ولی به نظر من سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان ضمن داشتن دانش این رشته ورزشی و تجربه کافی باید شرایط لازم برای ارتباط با ملی پوشان را داشته باشد و بتواند به آنان از لحاظ روحی و روانی نیز کمک کند.
یوسفی که شرکت در رقابتهانی جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز داشت ، از دست داد در باره میزان آمادگی اش برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، گفت : من تمام تلاش خود را خواهم کرد که بتوانم یکی از نفرات اعزامی به این مسابقات که پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، باشم .
با توجه به اینکه من شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست دادم تلاش خود را مضاعف خواهم کردم تا یکی از نفرات اعزامی به کره جنوبی باشم .
این را هم بگویم که سال آینده سال شلوغی برای وزنه برداری ایران خواهد بود افزون بر پیکارهای آسیایی کره جنوبی ، بازی های آسیایی هانگ ژو و رقابتهای جهانی عربستان را پیش رو داریم ضمن آنکه پس از این سه رویداد مهم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان نیز برگزار خواهد شد و من در این رقابتها نیز شرکت خواهم کرد.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران با اشاره به رقابتش با علی داودی و آیت شریفی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهارداشت : هر وزنه برداری که بخواهد دوبنده تیم ملی را برتن کند می بایست تلاش مضاعفی را انجام دهد من به خوبی می دانم که رقبای سرسخت و با تجربه ای را دارم و برای اینکه بتوانم در ترکیب تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار گیرم می بایست با آنان به رقابت بپردازم .
یوسفی به امیدش برای حضور در بازی های المپیک پاریس اشاره کرد و گفت : هر وزنه برداری دوست دارد که در بازی های المپیک شرکت کند و برای کشورش در این بازی ها افتخار کسب کند که من هم از این امرمستثنی نیستم .
ملی پوش فوق سنگین تیم وزنه بردارری ذوب آهن اصفهان به رفع مشکلاتش با مسوولان این باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مبلغ قراردادش نیز اشاره کرد و گفت : دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان قول دادند که تمامی مبلغ قرارداد وزنه برداران این تیم را طی یک فقره چک برای تاریخ پنجم اسفند ماه پرداخت کنند و ما منتظر پرداخت مبلغ قرارداد خود هستیم .
با رفع این مشکل امروز سه شنبه برای شرکت در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران عازم اهواز خواهم شد.
او در باره میزان آمادگی اش برای شرکت در رقابتهای این هفته گفت : هیچ یک از ملی پوشان برای شرکت در رقابتهای این هفته در آمادگی ۱۰۰ درصد قرار ندارند چرا که ملی پوشان باید در اردیبهشت ماه سال آینده به آمادگی ایده آل برسند تا در رقابتهای آسیایی شرکت کنند به همین خاطر همه ملی پوشان با ۸۰ درصد آمادگی در این رقابتها شرکت می کنند و نیز من در این میزان آمادگی قرار دارم.
یوسفی به رقابت تیم ذوب آهن اصفهان با ملی حفاری اهواز برای کسب عنوان قهرمانی فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اشاره کرد و گفت : با اینکه تیم ذوب آهن ۳۰ امتیاز از حریف خود عقب است ولی وزنه برداران این تیم تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا بهترین نتیجه را کسب کنند من به عنوان یک وزنه بردار در صورت قرار گرفتن در ترکیب تیم ذوب آهن کم کاری نخواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید