خسرو کفیلی

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در پی پیشتازی این تیم در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور گفت : اتفاقات در وزنه برداری قابل پیش بینی نیست.
فراز رامهرمزی با ابراز رضایت از عملکرد وزنه برداران این تیم در هفته اول لیگ اظهارداشت : نقطه تاریک رقابتهای این هفته مصدومیت رسول معتمدی ملی پوش تیم ذوب آۀن اصفهان در رقابتهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم بود . در این خصوص باید بگویم که اتفاقات در وزنه برداری قابل پیش بینی نیست و چنین اتفاقاتی پیش از این تیم در وزنه برداری رخ داده است .
او افزود : تمام حاضران در سالن پس از مصدومیت معتمدی بسیار متاثر شدنند چرا که این وزنه بردار چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاق یکی از بهترین وزنه برداران ایران بشمار می رود.
او با اشاره به رقابت سه تیم ملی حفاری اهواز ، سایپا و ذوب آهن اصفهان برای کسب عنوان نخست رقابتهای این هفته اظهارداشت : رقابتهای هفته اول لیگ نشان داد که این سه تیم رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت و در هفته هم اگر معتمدی دچار مصدومیت نمی شود ، تیم ذوب آهن اصفهان با اختلاف کمی پیشتاز می شد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز به عملکرد وزنه برداران این تیم از جمله رضا دهدار ، علی داودی و مصطفی جوادی اظهارداشت : من از عملکرد وزنه برداران تیم ملی حفاری اهواز در هفته اول لیگ راضی هستم در باره داودی هم باید بگویم که این وزنه بردار در حرکت اول خوب کار کرد ولی در حرکت دو ضرب این چنین نبود ولی مطمئن هستم داودی در هفته های دوم و سوم بهتر از این وزنه خواهد زد.
رامهرمزی با اشاره به کاهش اوزان رقابتهای لیگ از ۱۰ وزن به هشت وزن و استفاده از وزنه برداران جوان در هر تیم گفت : طبق آیین نامه جدید برگزاری رقابتهای لیگ هر تیم می بایست از سه وزنه بردار جوان در ترکیب خود بهره بگیرد این امر باعث ایجاد انگیزه نزد وزنه برداران جوان و پشتوانه سازی برای تیم ملی وزنه برداری ایران می شود
او به برگزاری مطلوب هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به ویژه در بخش داوری رقابتهای این هفته اشاره کرد و گفت : شرایط برای برگزاری مسابقات به خوبی از سوی فدراسیون وزنه برداری مهیا شده بود به ویژه در بخش داوری ما شاهد قضاوت های بسیار خوبی از سوی داوران بودیم تا حق هیچ تیمی ضایعه نشود.
پیش از این شاهد ناقضاوت هایی در رقابتهای لیگ بودیم که در نتایج تغییراتی ایجاد می کرد ولی در رقابتهای این هفته استفاده از داوران جوان سبب شد که هیچ قضاوت ناعادلانه ای را شاهد نباشیم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در باره عقد قرارداد با دیگر وزنه برداران برای پیوستن به این تیم در فصل نقل و انتقالات نیز گفت : فصل نقل وانتقالات لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران پس از پایان هفته دوم به مدت یک هفته خواهد بود و این امکان دارد که تیم ملی حفاری اهواز از برخی از وزنه بردارانی که بیرون از لیگ مانده اند نیز برای ادامه لیگ بهره بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید