خسرو کفیلی

ملی پوش وزنه برداری ایران که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است از حضورش در ترکیب تیم ملی کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان خبر داد.
رسول معتمدی ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که پس از انجام عمل جراحی بر روی کتف مصدومش و گذراندن دوران نقاهت به تازگی در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور یافته و با شرکت در رقابتهای جایزه بزرگ کوبا و دادن آزمایش دوپینگ در جمع وزنه برداران شانس حضور در بازی های المپیک پاریس قرار گرفت ، این مطلب را عنوان کرد.
معتمدی گفت : با اینکه هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ام ولی در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان قرار خواهم گرفت چرا که پیکارهای جهانی عربستان یکی از دو رویداد مهم گزینشی بازی های المپیک پاریس است که هر وزنه برداری که خواستار شرکت در بازی های فوق است باید در این مسابقات شرکت کند.
با توجه به این موضوع من نیز در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در این مسابقات قرار خواهم گرفت.
دارنده چندین مدال آسیایی و جهانی که در رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان به حدنصاب ۳۰۵ کیلوگرم دست یافت ، با ابراز رضایت از عملکردش در این رکوردگیری اظهارداشت : با توجه به اینکه به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته ام از عملکردم در این رکوردگیری رضایت دارم .
پزشکان اعلام کرده اند که من هیچ مشکلی ندارم و تنها باید با تمرینات مستمر بر توانایی های خود بیفزایم تا بتوانم به روزهای اوج خود بازگردم .
برای اینکه به روزهای آرمانی خود نزدیک شوم تنها نیاز به زمان دارم .
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران با ابراز امیدواری از اینکه بتواند سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کند،‌ گفت :‌من به خوبی می دانم که برای تحقق این امر کار سخت و حریفان قدرتمندی را پیش رو دارم .
هدف من شرکت در بازی های المپیک پاریس و کسب مدال از مهمترین رویداد ورزشی جهان است که امیدوارم این فرصت برای من ایجاد شود.
او به زمان باقی مانده تا اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان اشاره کرد و گفت : نزدیک به دو ماه زمان دارم که بر حدنصابهای خود بیفزایم .
معتمدی در باره ابراز نظرهای متفاوتی که در فضای مجازی له و علیه او می شود ، گفت : من چندی است که کمتر در فضای مجازی حضور دارم چرا که نکات منفی و مثبتی در فضای مجازی مشاهده می کنم که بر روی من و هدفی که برای خود ترسیم کرده ام تاثیر می گذارد.
‌معتمدی در باره عملکرد دیگر ملی پوشان کشورمان در رکوردگیری به عمل آمده از ملی پوشان وزنه برداری ایران گفت : تمامی ملی پوشانی که در این رکوردگیری حضور داشتند تلاش کردند که با ثبت بهترین حدنصاب خود را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنند .

دیدگاهتان را بنویسید