خسرو کفیلی

با گذشت چند روز از مصدومیتم از ناحیه کتف ، هنوز میزان این آسیب دیدگی مشخص نیست.
رضا بیرالوند ملی پوش سابق تیم ملی حفاری اهواز که در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد ، با بیان این مطلب گفت : هنوز باور ندارم که زیر وزنه سبکی دچار مصدومیت شده باشم .
من از ناحیه کتف راست دچار مصدومیت کهنه هستم ولی در هفته اول لیگ و زمانی که قصد داشتم وزنه ۱۵۸ کیلوگرم را مهار کنم از ناحیه کتف چپ دچار آسییب دیدگی شدم .
او افزود : کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز در رقابتهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم پیکارهای لیگ نخست قصد داشت در حرکت یک ضرب با وزنه ۱۶۵ کیلوگرم کار را برای من شروع کند که به علت آنکه رقابت در این دسته چندان سنگین نبود با وزنه ۱۵۸ کیلوگرم شروع کرد که متاسفانه چنین اتفاقی برای من رخ داد.
او تصریح کرد : پس از این حادثه و در بیمارستان پزشکان کتف مصدوم مرا که اندکی عصبهایش درگیر شده بود جا انداختند و حداقل دو هفته زمان نیاز است که که پس از عکس برداری مشخص شود که میزان این آسیب دیدگی چقدر است.
با اینکه چند روزی از این حادثه می گذرد خوشبختانه التهابی در محل مصدومیت کتفم مشاهده نمی شود که این امر جای امیدواری دارد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره زمانش بازگشتش به صحنه رقابتهای این رشته ورزشی اظهارداشت : در این خصوص نمی توانم اکنون سخن بگویم ولی بی شک تا پایان سال جاری از شرکت در رقابتهای وزنه برداری معذور خواهم بود.
او که با مصدومیتش موجب شد تیم ملی حفاری اهواز یکی از مدعتیان قهرمانی لیگ در رده چهارم قرار گیرد ، گفت : با توجه به اینکه دو هفته دیگر تا پایان لیگ باقی مانده است ، امید دارم وزنه برداران تیم ملی حفاری اهواز بتوانند عقب ماندگی هفته اول را جبران کنند و بتوانند جام قهرمانی را به اهواز بیاورند.
در حال حاضر شانس تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب از تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر است.
بیرالوند گفت : مصدومیت آن هم از ناحیه کتف چیز عجیب و غریبی در وزنه برداری نیست ، شماری از بهترین های وزنه برداری ایران و جهان از این ناحیه دچار مصدومیت شده اند و دو باره به این رشته ورزشی بازگشته اند که امیدوارم من هم هر چه زودتر بتوانم به دنیای قهرمانی بازگردم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که طبق صبحت های صورت گرفته با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار بود از اوایل سال آینده با رسیدن به شرایط مطلوب در اردوی آمادگی تیم ملی حضور یافته و خود را برای شرکت در رقابتهای قاره ای و جهانی آماده کند ، گفت : تا مشخص شدن میزان آسیب دیدگی ام ، درباره آینده نمی توانم سخن بگویم ولی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا از بند این مصدومیت رهایی یابم .
دارنده چندین مدال آسیایی و جهانی در باره تماسش با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز گفت : هر زمان که احساس کنم می توانم بار دیگر دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران را برتن کند با نصیرشلال تماس و وضعیت خود را برای او به منظور بازگشت به اردوی تیم ملی تشریح خواهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید