خسرو کفیلی

تمریناتم را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی آغاز کرده ام .
رضا دهدار ملی پوش خوزستانی تیم وزنه برداری ایران و دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کلمبیا با بیان این مطلب گفت : با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابتهای آسیایی کره جنوبی که اواسط اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود ، تمرینات خود را برای قرار گرفتن در ترکیب اعزامی تیم کشورمان به این رقابتها آغاز کرده ام .
او که به تازگی نامش در فهرست وزنه برداران شانس حضور در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری منتشر شد ، قرار گرفت ،
با اشاره به حضور وزنه بردارانی قدرتمندی که برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران با آنان به رقابت خواهد پرداخت ، گفت : با رفع مصدومیت رسول معتمدی این وزنه بردار به همراه سهراب مرادی و برخی دیگر از وزنه برداران خود را برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی آغاز خواهند کرد.
من به خوبی می دانم که با حضور این قهرمانان که بسیار قابل احترام هستند ، پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بسیار سخت خواهد بود با این وجود من تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که به این مهم دست یابم .
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از اواسط اسفند ماه سال جاری اظهارداشت : برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری باعث شده است که اردوی آمادگی تیم ملی با تاخیر دایر شود .
من معتقدم با تشکیل این اردو زمان برای آمادگی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کافی است.
او تصریح کرد : با اینکه هنوز اعضای کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی مشخص نشده است ولی اگر این امکان وجود داشته باشد من سعی می کنم پس از تعطیلات سال نو در اردوی آمادگی حضور یابم .
دهدار با اشاره به کاندیدا شدن سجاد انوشیروانی در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت : از زمانی که انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون برگزیده شد ، گام های موثری را در روند پیشرفت این رشته ورزشی شاهد بودیم .
تشکیل منظم و مرتب اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی و اعزام تمامی تیم های ایران به رقابتهای آسیایی و جهانی به ویژه رقابتهای جهانی کلمبیا که هزینه بسیاری را فدراسیون وزنه برداری متقبل شد از جمله کارهای مثبت انوشیروانی است که می توان به آن اشاره کرد .
با این وجود من امیدوارم هر یک از کاندیداهایی که به ریاست فدراسیون وزنه برداری در آمدند شرایطی را مهیا کنند که این رشته ورزشی به جایگاه اصلی خود در ورزش ایران و جهان دست یابد.
دهدار در باره حضورش در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون وزنه برداری نیز گفت :‌ از اینکه به عنوان یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران درآمدند خرسند هستم و برای بهداد سلیمی رییس این کمیسیون آرزوی موفقیت دارم.
ملی پوش وزنه برداری ایران به شرکتش در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به همراه تیم ملی حفاری اهواز با وجودی که از بیماری رنج می برد ، گفت : من به قراردادی که با تیم ملی حفاری اهواز دارم متعهد هستم به همین دلیل با وجودی که از بیماری رنج می بردم در هفته دوم برای این تیم وزنه زدم و از اینکه امتیازات نسبتا خوبی برای این تیم کسب کردم ، خوشحالم .
او تصریح کرد : با اینکه قصد داشتم در هفته سوم به روی تخته نروم ولی با توجه به رقابت سخت دو تیم ملی حفاری اهواز و ذوب آهن اصفهان برای کسب عنوان قهرمانی به درخواست کادر فنی دراین هفته وزنه خواهم زد.

دیدگاهتان را بنویسید