خسرو کفیلی

جنگ واقعی بین وزنه برداران کشورهای مختلف را در رقابتهای جهانی عربستان که بزودی در ریاض آغاز می شود ،مشاهده خواهیم کرد.
رضا دهدار یکی از دو ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران و یکی از امیدهای کشورمان برای کسب مدال از این رقابتها با بیان این مطلب گفت : کمتر از ۱۰ روز دیگر مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان و زنان جهان در حالی در ریاض آغاز می شود که به نظر من این رقابتها صحنه جنگی است برای تمامی وزنه برداران کشورهای مختلف به منظور کسب مدال از یک رویداد مهم جهانی .
او افزود : شمار بسیار شرکت کنندگان در این مسابقات که در طول برگزاری مسابقات جهانی وزنه برداری ، بی نظیر بوده است خود گویا این مطلب است که هر وزنه برداری که بخواهد به مدال دست یابد باید با دیگر وزنه برداران به نبرد بپردازد.
ملی پوش رامهرمزی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با اشاره به حضور شش ماهه اش در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان اظهارداشت : من به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان بیش از شش ماه است که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ام و در این مدت ریاضت بسیاری کشیده ام تا بتوانم در این مسابقات افتخار آفرینی کنم .
دهدار تصریح کرد : هدف اصلی من از حضور در این مسابقات کسب سومین مدال جهانی ام و بدست آوردن سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس است.
او در خصوص وضعیتش در بین وزنه بردارانی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند در دسته ۱۰۲ کیلوگرم اظهارداشت : هم اکنون در رده چهارم بهترین های جهان در این دسته قرار دارم و امیدوارم با نتایج خوبی که در رقابتهای جهانی عربستان کسب می کنم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهترین های این وزن برای حضور در بازی های المپیک پاریس بهبود بخشم .
وی که با حدنصاب ۴۰۶ کیلوگرم در استارت لیست رقابتهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم رقابتهای جهانی در صدر قرار دارد ، اظهارداشت :‌ با توجه به این حدنصاب که از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برایم تعیین و اعلام شده است می بایست تلاشم را مضاعف کنم که بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنم .
دهدار در باره وضعیت دیگر ملی پوشان وزنه برداری ایران که هم اکنون در اردوی آمادگی بسر می برند ، گفت : با توجه به حددنصاب های کسب شده از سوی دیگر ملی پوشان کشورمان در اردوی آمادگی تیم ملی ، به نظر من تمامی آنان شانس کسب از این رویداد جهانی را دارند ، من یقین دارم تیم ملی وزنه برداری کشورمان بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کند.
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری کشورمان به حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز اشاره کرد و گفت : پس از پایان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان در عربستان طبق برنامه تدوین شده ، تیم کشورمان دو هفته زودتر به چین خواهد رفت و پس از آن در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی شرکت می کند.
طبق برنامه ریزی صورت گرفته من در یک وزن بالاتر یعنی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به رقابت با وزنه برداران سنگین تر از خود خواهم پرداخت و مطمئن هستم که رقابت سختی را برای کسب نتیجه مطلوب با دیگر وزنه برداران به ویژه دو وزنه بردار ازبکستانی دارم .
دهدار با تقدیر از زحمات کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که در طول ماه های گذشته تمام تلاش خود را برای آماده سازی ملی پوشان انجام دادند ، بیان کرد : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که در راس این کادر نواب نصیرشلال حضور دارد در طول این مدت تلاش کردند تا با قرار دادن تمام تجربیاتشان زمینه آمادگی ۱۰۰ درصد ملی پوشان را فراهم کنند که این امر جای تقدیر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید