خسرو کفیلی

علیرضا یوسفی در شرایط مطلوبی قرارداشته باشد در معیت تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای جهانی مکزیک شرکت خواهد کرد.
هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با بیان این مطلب گفت: با اینکه هم اکنون ۱۲ وزنه بردار به نام های ایلیا صالحی پور، محراب دواسری، فرهاد قلی زاده، حمیدرضا زارعی، علیرضا نصیری، ابوالفضل زارع، ابوالفضل کیانی، حمیدرضا محمدی تنها، کوروش زارع، طاها نعمتی مقدم، امیرمحمد سلیمانی و علیرضا اسفندیاری در اردوی آمادگی حضور دارند در صورتی که یوسفی رکورددار جوانان جهان که در رقابتهای آسیایی کره جنوبی از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شده بود از بند آسیب دیدگی رهایی یابد به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد تا خود را برای شرکت در این رقابتها آماده کند.
با اضافه شدن یوسفی به ترکیب تیم ایران ، تیمی قدرتمند را روانه این مسابقات خواهیم کرد.
او در باره تغییر محل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران از مهاباد به بابلسر اظهارداشت : برخی مشکلات باعث شد که اردو به بابلسر منتقل شود و اکنون تمامی شرایط در این شهر مهیا شده که دعوت شدگان به اردو تمریناتشان را انجام دهند.
پیش از این نیز اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی در بابلسر دایر شده بود.
وزنه بردارانی که به اردو دعوت شده اند چه از نظر محل تمرین ، اسکان و تغذیه در شرایط خوبی قرار دارند.
وی با اشاره به ترکیب دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی اظهارداشت : شماری از وزنه برداران نوجوان و جوان که به تازگی در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هندوستان برای کشورمان افتخار کسب کردند به اردو دعوت شده اند . با توجه به شرایط سنی برخی از وزنه برداران حاضر در اردو شماری از آنان تا سه سال دیگر می توانند در این رده سنی برای کشورمان در رقابتهای مختلف شرکت کنند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در باره شمار نفرات اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی مکزیک که آبان ماه سال جاری برگزار می شود ، گفت : با توجه به بعد مسافت و هزینه سنگین ، پیش از این دراندیشه اعزام سه و یا چهار وزنه بردار به این مسابقات بودیم ولی اکنون و با توجه به بررسی های به عمل آمده و مشخص شدن اینکه تیم ایران با حضور در این رقابتها یکی از سه تیم برتر جهان خواهد بود دراندیشه اعزام تیم با ترکیب کامل هستیم .
پانزوان بااشاره به زمان تشکیل اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان اظهارداشت : در صورتی که اردوهای آمادگی وزنه برداران پایه کشورمان تداوم پیدا کند در سال آینده ما شاهد پیشرفت چشمگیر این وزنه برداران خواهیم بود.
وزنه بردارانی که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ایران حضور دارند بهترین های این رشته در کشور هستند و بزودی از آنان خواهیم شنید.
پانزوان با اشاره به زمان باقی مانده تا اعزام تیم ایران به مکزیک محل برگزاری رقابتهای جهانی جوانان گفت : دو ماه دیگر زمان داریم که وزنه برداران را به شرایط ایده آل برسانیم با توجه به زمانی که در اختیار داریم فرصت دیگری برای دعوت از وزنه بردار دیگری به اردو نداریم و از میان ۱۲ وزنه برداری که در اردو هستند ۱۰ نفر را به رقابتهای جهانی اعزام خواهیم کرد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان به اضافه شدن آیدین نصرتی به ترکیب کادر فنی این تیم اشاره کرد و گفت : افزون بر سجاد بهروزی و مرتضی رضاییان ، نصرتی نیز به جمع کادر فنی تیم اضافه شده و همکاری لازم را انجام خواهد داد.
پانزوان از تیم های ترکیه ، ازبکستان و ارمنستان به عنوان رقیبان تیم ایران برای کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جهانی مکزیک یاد کرد و گفت : بررسی ها نشان می دهد که این سه تیم حریف اصلی تیم ایران هستند ضمن اینکه دیگر تیم ها نیز تک ستاره هایی دارند که برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید