خسرو کفیلی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، از میان سه وزنه بردار ، رضا دهدار وزنه بردار خوزستانی را برای کسب سهمیه تیم کشورمان برای شرکت در بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم انتخاب کرد.
نواب نصیرشلال در پایان اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در چالوس از میان مهدی کرمی ، رسول معتمدی و رضا دهدار سه وزنه بردار کشورمان که شانس کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم را داشتند ، دهدار را برگزید و نام او را در فهرست چهار نفره تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین مرحله از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس است ، قرار داد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در حالی دهدار را برگزید که این وزنه بردار پس از بازگشت از هانگ ژو محل برگزاری بازی های آسیایی با موافقت کادر فنی تیم ملی در هیچ یک از مراحل اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران شرکت نکرده است و تمرینات خود را به تنهایی در زادگاهش رامهرمز انجام داده است.
بی شک عدم رسیدن به حدنصاب های تعیین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران توسط مهدی کرمی و رسول معتمدی باعث شده است که نصیرشلال ، از دهدار به عنوان نماینده ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود ، یاد کند.
دهدار پس از انتخابش برای قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جام جهانی تایلند گفت: در تماس با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران، ایشان اعلام کرد که به عنوان تنها نماینده ایران برای کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم انتخاب شده ام و می بایست پس از بازگشت تیم ملی وزنه برداری ایران از رقابتهای آسیایی ازبکستان به همراه سه وزنه بردار دیگر در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران شرکت و تمریناتم را پی بگیرم .
او گفت : از اینکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به من اعتماد کرد ، بسیار خوشحالم و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا نخست سهمیه تیم ایران در این دسته را تثبیت و سپس در بازی های المپیک پاریس به مدال دست یابم .
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران میزان آمادگی خود را مطلوب دانست و گفت :‌ با اینکه در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور نداشتم ولی در زادگاهم رامهرمز و زیر نظر آقای بهمنی مربی ام تمریناتم را انجام می دهم و اکنون در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارم .
دهدار که در فهرست شانس های کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در رده هشتم قرار دارد ، بیان کرد : من تاکنون در چهار رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس شرکت کرده ام و بهترین حدنصابی که ثبت کرده ام ، رکورد ۳۹۰ کیلوگرم و در رقابتهای جهانی کلمبیا بوده است.
اکنون برای اینکه بتوانم حضور خودم را در این بازی ها تثبیت کنم در تایلند باید حداقل به حدنصاب مجموع ۳۹۵ کیلوگرم دست یابم و سپس اتفاق خوبی را در بازی های پاریس رقم بزنم .
ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران از مهدی کرمی و رسول معتمدی دو وزنه بردار دیگر این دسته کشورمان به نکویی یاد کرد و گفت : با توجه به اینکه من در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در چالوس حضور نداشتم ، اطلاعی از میزان آمادگی و حدنصابهای کسب شده از سوی آنان ندارم ولی برای آنان آرزوی موفقیت دارم .
او تصریح کرد : تا زمان بازگشت سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران از تاشکند محل برگزاری رقابتهای آسیایی بااو در تماس خواهم بود و وضعیت خود را برای او تشریح خواهم کرد و آنگاه با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی به همراه سه وزنه بردار دیگر خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند آماده می کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید