خسرو کفیلی

با اینکه از شرایط ۱۰۰ در صد آمادگی برخوردار نبودم ، در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران برای تیم ذوب آهن اصفهان وزنه زدم .
علیرضا یوسفی رکورددار وزنه برداری جوانان جهان با بیان این مطلب گفت : پس از مصدومیت رسول معتمدی ملی پوش تیم ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ ، با اینکه از آمادگی مطلوب برخوردار نبودم ولی با توجه به تعهدی که به تیم ذوب آهن اصفهان داشتم برای این تیم در هفته دوم به روی تخته رفتم .
تیم ذوب آهن در پی مصدومیت معتمدی ، در رده چهارم لیگ قرار گرفت و برای جبران امتیازت از دست داده شده اعضای این تیم به تلاش مضاعف می پردازند.
مصدومیت معتمدی باعث شده است که تا تمامی وزنه برداران تیم ذوب آٰهن با تمام قدرت برای جبران نبود این وزنه بردار در هفته دوم لیگ ظاهر شوند.
یوسفی که شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز داشت ، از دست داد ،در باره حضور دوباره اش در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی و بازی های آسیایی هانگ ژو که هر دو رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهند بود ، گفت : با توجه در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری هنوز زمان و محل برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران مشخص نیست.
باید منتظر ماند تا انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برگزار شود و رییس جدید این فدراسیون انتخاب گردد.
پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون وزنه برداری نوبت به انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و سپس تشکیل اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان خواهد رسید.
با توجه به اینکه من رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست دادم تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا با حضور در ترکیب تیم ایران و شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی و بازی های آسیایی هانگ ژو و کسب امتیازهای لازم امید حضور در بازی های المپیک پاریس را داشته باشم .
به همین دلیل از هم اکنون تمرینات خود را انجام می دهم تا با تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران بتوانم جزو نفرات دعوت شده به اردو باشم .
با تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران ، زمان کافی در اختیار دعوت شدگان به اردو خواهد بود تا با آمادگی کامل در این رویداد مهم قاره ای شرکت کنند و بهترین نتیجه را کسب کنند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در پاسخ به این سوال که کدامیک از نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری شانس بیشتری برای پیروزی در این انتخابات را دارند ، اظهارداشت : من یک ورزشکار هستم و در این گونه موارد ابراز نظر نمی کنم ولی امیددارم که هر فردی که شایسته تر است آرای لازم را برای ریاست فدراسیون وزنه برداری بدست آورد و در راستای پیشرفت این رشته ورزشی گام بردارد.
یوسفی که خود را برای شرکت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون وزنه برداری کاندیدا کرده بود ولی آرای لازم را برای حضور در این کمیسیون بدست نیاورد ، نیز گفت : هدف من خدمت بود اکنون که آرای لازم را بدست نیاوردم برای دیگر نامزدها که به عضویت کمیسیون ورزشکاران درآمدند آرزوی موفقیت می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید