خسرو کفیلی
رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری ، پاسخ سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران را داد.
محسن جلیلی رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در پایان هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در پاسخ به سخنان سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان مبنی بر مخالفتش با زمان برگزاری رقابتهای این هفته گفت :سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، مخالفت خود را در خصوص زمان برگزاری هفته اول لیگ به من اعلام نکرده بود.
علی حسینی در پی مصدومیت رسول معتمدی امیداول تیم ملی وزنه برداری ایران برای کسب مدال طلا از رقابتهای جهانی کلمبیا ، در سخنانی اعلام کرده بود که مخالفتش را با زمان برگزاری هفته اول لیگ در نشست کمیته فنی اعلام کرده بود.
او افزود : سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در صورت مخالفت با زمان برگزاری هفته اول لیگ ، می توانست این مخالفت را به من و یا مسوولان فدراسیون وزنه برداری انتقال دهد و بر تصمیم خود پا فشاری می کرد.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری اظهارداشت :زمان بندی مسابقات لیگ و دیگر مسابقات کشوری با هماهنگی با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران انجام می شود تا تداخلی در برنامه های سرمربی تیم ملی ایجاد نشود.
چه اکنون چه در گذشته نیز هماهنگی های لازم با سرمربیان تیم های ملی برای برگزاری مسابقات صورت می گرفت.
او در پاسخ به این سووال که چرا هفته اول رقابتهای لیگ پس از پایان رقابتهای جهانی کلمبیا برگزار نشد ، اظهارداشت : در صورتی که رقابتهای این هفته پس از
پایان رقابتهای جهانی برگزار می شد ، مطمئنا ملی پوشان در رقابتهای این هفته شرکت نمی کردند.
جلیلی با اشاره به عدم حضور سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در سالن مسابقات اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم که سرمربی تیم ملی در زمان برگزاری لیگ در سالن مسابقات حضور نداشت تا مدیریت ملی پوشان کشورمان را که در تیم های مختلف حضور داشتند ، برعهده بگیرد.
به دفعات سرمربیان وقت تیم ملی وزنه برداری ایران به هنگام برگزاری رقابتهای لیگ با حضور در سالن ، پس از آنکه یکی از ملی پوشان برای تیم خود وزنه می زد ، مدیریت گرفتن وزنه را برای ملی پوشان برعهده می گرفتند.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری ، نقطه تاریک هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران را مصدومیت معتمدی دانست و گفت : در صورتی که آن اتفاق رخ نمی داد ، هفته اول لیگ به صورت خوبی برگزار شد و تیم های شرکت کننده رضایت خود را از برگزاری رقابتهای این هفته اعلام کردند.
جلیلی در باره برخی از وزنه برداران غایب در این دوره از رقابتهای لیگ اظهارداشت : با تمهیدات صورت گرفته با تغییر زمان نقل و انتقالات نیم فصل قصد داریم ، زمینه حضور این وزنه برداران ر در لیگ فراهم کنیم .
او از برگزاری هفته دوم و سوم رقابتهای لیگ در آذر و بهمن ماه سال جاری در سالن ایرانیان مجموعه ورزشی آزادی تهران اشاره کرد و گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته هفته های دوم و سوم رقابتهای لیگ قرار است در زمان تعیین شده در تهران برگزار شود و اگر تغییری در میزبانی این مسابقات صورت گیرد اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید