خسرو کفیلی

اسامی ملی پوشان وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان ، پس از پایان هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اعلام خواهد شد.
محسن جلیلی رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در آستانه برگزاری هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور با بیان این مطلب گفت : هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران که در روزهای نهم و دهم ماه جاری در سالن لاله تهران برگزار می شود ، در حقیقت حکم انتخابی تیم ملی وزنه برداری ایران را دارد .
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در پایان این مسابقات ، اسامی ملی پوشان کشورمان را برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان که اسفند ماه سال جاری در تاشکند برگزار می شود، به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اعلام خواهد کرد.
با توجه به شرایط موجود ، تمامی ملی پوشان وزنه برداری ایران در هفته پایانی لیگ وزنه خواهند داد .
ملی پوشانی که دراین فصل در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نیز تیم نداشتند به صورت آزاد از آنان در لیگ رکوردگیری به عمل خواهد آمد.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری با اشاره به دعوت از برخی از مسوولان برای شرکت در مراسم اختتامیه فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اظهارداشت : طبق برنامه تدوین شده جام ها و مدال های تیم های برتر این مسابقات پس از پایان مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد به همین خاطر از شماری از مسوولان ورزش کشور و باشگاه های شرکت کننده برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورده ایم .
جلیلی در باره ضرب الاجل فدراسیون وزنه برداری به تیم ذوب آهن اصفهان پیشتاز رقابتهای لیگ به خاطر عدم پرداخت ورودیه تیم های شرکت کننده در لیگ اظهارداشت : به مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام شده است در صورت عدم پرداخت ورودیه سال گذشته و امسال این تیم درلیگ وزنه برداری باشگاه های ایران از شرکت این تیم در هفته پایانی لیگ ممانعت به عمل خواهد آمد.
متاسفانه باید عنوان کنم که باشگاه متمول ذوب آهن دو سال است که ورودیه شرکت در لیگ را به فدراسیون وزنه برداری پرداخت نکرده است.
او از برگزاری نخستین بار مسابقات وزنه برداری باشگاه های بانوان کشور به عنوان آخرین برنامه تقویم کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در سال جاری یاد کرد و گفت : برای نخستین بار مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاه های بانوان کشور را با شرکت هفت تیم از استان های تهران ، خراسان رضوی ، یزد ، اصفهان / دو تیم / ، گیلان ، قزوین و همدان به صورت رفت و برگشت برگزار خواهیم کرد.
دور رفت این مسابقات را اوایل بهمن ماه در رشت و دور برگشت را اواسط بهمن ماه در مشهد برگزار خواهیم کرد.
جلیلی در باره افزایش تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری رایزنی هایی را با یکی از باشگاه های متمول به عمل آورده اند و قرار است این باشگاه در فصل آینده لیگ سرمایه گذاری کند.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری به برگزاری نشستی با کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری ایران در رده های گوناگون سنی اشاره کرد و گفت : برای تدوین برنامه های این کمیته بزودی نشستی با حضور تمامی کادر های فنی تیم های ملی وزنه برداری ایران برگزار خواهد شد تا تقویم سالانه این کمیته با هماهنگی کادر های فنی تیم های ملی تدوین تا از تداخل برنامه ها ممانعت به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید