خسرو کفیلی

هنوز با هیچیک از ملی پوشان وزنه برداری ایران برای عضویت در تیم مناطق نفت خیز جنوب به توافق نهایی نرسیده ایم .
جوادی نادری سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب با نزدیک شدن به زمان آغاز فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران با بیان این مطلب گفت : بیش از ۲۰ روز دیگر فرصت داریم که اسامی وزنه برداران خود را به فدراسیون وزنه برداری ارائه دهیم ، دراین خصوص صحبت هایی با برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان حضور دارند انجام داده ایم ولی نتوانسته ایم از نظر مالی به توافق نهایی برسیم . در صورتی که این ملی پوشان با تیم های دیگر به توافق نرسند این امکان وجود دارد که آنان به تیم مناطق نفت خیز جنوب بپیوندند.
او بااشاره به افزایش بودجه تیم مناطق نفت خیز جنوب نسبتا به گذشته اظهارداشت : با اینکه بودجه مناسبی در اختیار تیم قرار گرفته است ولی هنوز این بودجه به حدی نیست که بتوانیم ملی پوشانی همچون علی داودی ، رضا دهدار ، مهدی کرمی و مصطفی جوادی که بیشترین مبلغ قرارداد را درخواست کرده اند قرارداد منعقد کنیم .
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب مبلغ درخواستی چهار ملی پوش فوق را ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت :‌ با اینکه سقف مبلغ قرارداد وزنه برداران در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نسبت به دیگر رشته ها بسیار پایین است ولی به جز چند تیم دیگر تیم ها نمی توانند ملی پوشان کشورمان را به خدمت بگیرند.
زمانی بود که وزنه برداران با قرارداد ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون به عضویت تیم های شرکت کننده در لیگ در می آمدند ولی دیگر با این مبلغ نمی توان وزنه برداری را به خدمت گرفت.
او افزود : من امیدوارم مسوولان باشگاه های شرکت کننده در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور بودجه مناسبی در اختیار داشته باشند تا بتوانند مبلغ قرارداد ملی پوشان وزنه برداری ایران را افزایش دهند چرا که این ملی پوشان تنها منبع درآمدشان شرکت در رقابتهای لیگ است.
نادری در باره وضعیت علی مکوندی و سید ایوب موسوی دو وزنه بردار خوزستانی برای حضور در تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز گفت : با این دو وزنه بردار خوزستانی و برخی وزنه برداران جوان که در سطح ملی هستند نیز صحبت کرده ایم که پس از توافق نهایی و عقد قرارداد اسامی آنان اعلام خواهد شد.
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به حضور این تیم در لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور اظهارداشت : تیم نفت در فصل آینده لیگ در هر دو رده سنی تیمداری خواهد کرد که در رده سنی جوانان شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی داریم .
او با اشاره به اینکه تیم مناطق نفت خیز جنوب با تمامی وزنه برداران فصل گذشته این تیم تسویه حساب کرده است ، بیان کرد : تیم نفت از جمله تیم هایی که هیچ بدهی به وزنه برداران ندارد و با تمامی آنان تسویه حساب کرده است از همین رو وزنه برداران رغبتی زیادی به حضور در این تیم که به دفعات عنوان قهرمانی لیگ باشگاه های ایران و مسابقات باشگاه های آسیا را کسب کرده است ، دارند.
نادری به تشکیل اردوی آمادگی تیم های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان مناطق نفت خیز جنوب برای شرکت در لیگ در اهواز خبر داد : اردوی آمادگی تیم نفت برای شرکت در لیگ با دعوت از وزنه بردارانی که در اختیار داریم در اهواز دایر شده است و این اردوها تا زمان آغاز لیگ ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید