خسرو کفیلی

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران از موافقت رییس فدراسیون وزنه برداری با قرار گرفتن پنج ملی پوش جوان کشورمان که به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند ، در ترکیب تیم اعزامی ایران به رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا خبر داد.
هادی پانزوان با اشاره به دیدار اخیرش با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : در این دیدار انوشیروانی موافقت خود را با حضور پنج وزنه بردار جوان کشورمان که پس از بازگشت از رقابتهای جهانی مکزیک از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به اردوهای آمادگی این تیم دعوت شده اند ، با قرار گرفتن درترکیب تیم ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی جوانان اسپانیا را که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود ، اعلام کرد.
او با اشاره به کسب عنوان قهرمانی جهان توسط تیم کشورمان در رقابتهای جهانی مکزیک که سال گذشته برگزار شد ، افزود : با حضور نصیری ، عباسپور ، صالحی و مصطفی و حمید زارع در ترکیب تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا از هم اکنون عنوان می کنم که تیم کشورمان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات خواهد بود.
پانزوان اظهارداشت : این پنج وزنه بردار پس از بازگشت از اسپانیا می توانند با حضور مجدد در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی که آذر ماه برگزار می شود ، آماده کنند.
این وزنه برداران جوان سه ماه فرصت دارند تا به آمادگی لازم برای شرکت در رقابتهای جهانی برسندو من مطمئن هستم این فرصت کافی است.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران در باره چگونگی انتخاب وزنه برداران برای شرکت در اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران اظهارداشت : طبق برنامه تدوین شده پس از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور که اردیبهشت ماه سال جاری به احتمال بسیار در شیراز برگزار خواهد شد ، بهترین ها به اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی نوجوانان در پرو و پیکارهای جهانی جوانان در اسپانیا دعوت خواهند شد.
از همین رو کادر فنی تیم های ملی پایه کشورمان با حضور در شیراز از نزدیک رقابتها را مشاهده و بهترین های اوزان مختلف را به اردو دعوت خواهند کرد.
پانزوان با اشاره به اینکه اعزام تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران به رقابتهای جهانی پرو مسجل نیست ، گفت : شرکت وزنه برداران نوجوانان کشورمان در رقابتهای جهانی معلوم نیست ولی تیم جوانان کشورمان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی اسپانیا خواهد شد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران با اشاره به مستعدانی که در این رشته ورزشی وجود دارند، گفت : در دیدار با رییس فدراسیون وزنه برداری مقرر شد که با پایان رقابتهای قهرمانی کشور کادر فنی تیم های ملی پایه وزنه برداری کشورمان با حضور در شهرهای مختلف و مشاهده مستعدان آن شهر نسبت به شناسایی اقدام کنند.
در این خصوص بزودی با هیات های وزنه برداری استان ها مکاتباتی صورت خواهد گرفت تا زمینه حضور اعضای کادر فنی تیم های ملی پایه در شهرستان های مختلف فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید