خسرو کفیلی

چهار ملی پوش وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، به شرایط آرمانی خود نزدیک می شوند.
بهادر مولایی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و سرپرست فعلی تیم ملی وزنه برداری کشورمان با بیان این مطلب گفت : هر چه به زمان برگزاری مسابقات وزنه برداری جام جهانی تایلند که آخرین رقابت گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست و اواسط فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد و طبق قانون فدراسیون جهانی وزنه برداری تمامی وزنه بردارانی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند باید در این مسابقات شرکت کنند، نزدیک می شویم چهار ملی پوش کشورمان به نام های علی داودی ، میرمصطفی جوادی ، آیت شریفی و رضا دهدار که شرایط کسب سهمیه حضور در این بازی ها را دارند به آمادگی کامل نزدیک تر می شوند .
او افزود : این ملی پوشان هم اکنون به ۸۵ درصد از آمادگی خود رسیده اند و طبق برنامه تمرینی تدوین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در زمان باقی مانده به آمادگی ۱۰۰ درصد خواهند رسید تا در رقابتی که تمامی وزنه برداران کشورهای مختلف که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند به رقابت بپردازند و جایگاه خود را در جدول بهترین های اوزان ۸۹ ، ۱۰۲ و به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم بهبود بخشند.
مولایی با اشاره به جایگاه داودی ، جوادی و دهدار در جدول اوزان یاد شده برای حضور در بازی های المپیک پاریس اظهارداشت : داودی و جوادی در رده های چهارم و پنجم جدول سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس در اوزان ۸۹ و به اضافه ۱۰۲ کیلوگرم قرار دارند و شرایط آنان برای شرکت در این بازی ها خوب است و رضا دهدار نیز در رده نهم دسته ۱۰۲ کیلوگرم قرار دارد که با انگیزه ای که نزد این وزنه بردار مشاهده می شود بدون تردید با حدنصاب هایی که در تایلند ثبت خواهد کرد خود را در جمع پنج نفر برتر این دسته قرار خواهد داد.
سرپرست جدید تییم ملی وزنه برداری ایران به دعوت شماری از وزنه برداری جوان به اردوی تیم ملی توسط کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان اشاره کرد و گفت : در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی این کادر از شماری از وزنه برداران جوان و آینده دار برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت کرده است .
این وزنه برداران جوان با انگیزه بسیار به همراه چهار ملی پوش کشورمان که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند در مدتی که در اردو حضور یافته اند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند .
من معتقدم که این وزنه برداران جوان بزودی جا پای بزرگان این رشته ورزشی خواهند گذاشت و بسان اسلاف خود در میادین مختلف برای کشورمان افتخار کسب خواهند کرد.
مولایی در باره عدم دعوت از ملی پوشانی همچون مهدی کرمی ، حسین سلطانی و … به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که از شماری از قهرمانان جهان و المپیک تشکیل شده است در این خصوص باید پاسخ دهند این امکان وجود دارد که از این وزنه برداران در اردوهای آتی دعوت به عمل آید .
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی لهستان که برای نخستین بار به عنوان سرپرست اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران فعالیت می کند ، گفت : از اینکه رییس فدراسیون وزنه برداری به من اعتماد کرده و این پست را به من داده است خوشحالم و امیدوارم که بتوانم پاسخ این اعتماد را بدهم .
در مدتی که به این سمت گمارده شده ام توانسته ام ارتباط خوبی با وزنه برداران دعوت شده به اردوی تیم ملی برقرار کنیم و پل ارتباطی خوبی بین کادر فنی تیم ملی ، وزنه برداران و مسوولان فدراسیون وزنه برداری باشم .

دیدگاهتان را بنویسید