خسرو کفیلی

اسامی نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برای تایید صلاحیت به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.
حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : چهار نفر برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده اند که اسامی آنان برای تایید صلاحیت به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است که پس از تایید این وزارت خانه برای تایید نهایی به نهادهای ذیربط ارسال خواهد شد.
او به تاریخ اعلام شده از سوی هیات رییسه فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون برای انتخاب رییس جدید اظهارداشت : هیات رییسه فدراسیون ، تاریخ ۱۸ بهمن ماه را برای برگزاری انتخابات تعیین کرده است که این تاریخ پس از انجام کارها و تایید وزارت ورزش و جوانان اجرایی خواهد شد.
مقامی در باره انتشار لیست تیم های اجرایی نامزدهای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت : کاندیداهای شرکت در این انتخابات تا زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری فرصت دارند کادرهای اجرایی خود را به اعضای مجمع معرفی کنند.
مطمئنا این کاندیداها تلاش دارند نفراتی را برای کادرهای اجرایی خود انتخاب کنند که در جامعه وزنه برداری مقبولیت داشته باشند.
مقامی به ثبت نام نهایی نامزدهای شرکت در کمیسیون های ورزشکاران ، مربیان و داوران فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد و گفت : شماری از بهترین ورزشکاران و مربیان و داوران بین المللی کشورمان برای شرکت در انتخابات این کمیسیون ها ثبت نام کرده اند که انتخابات این کمیسیون ها هفته آینده انجام خواهد شد و آنگاه نوبت به آنان خواهد رسید که از میان خود رییس ، دبیر و … را انتخاب کنند.
او افزود : طبق اساسنامه برگزاری انتخابات روسای فدراسیون های ورزشی ، اسامی روسای کمیسیون های ورزشکاران ، مربیان و داوران می بایست ۲۵ روز قبل از برگزاری انتخابات به وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در باره برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی دختران و پسران ایران در قزوین و تاکستان گفت : طبق برنامه تدوین شده این مسابقات را اواخر ماه جاری در قزوین و تاکستان برگزار خواهیم کرد و در خصوص معرفی مربیان تیم های ملی وزنه برداری جوانان دختر و پسر کشورمان باید بگویم که این امکان وجود دارد که اسامی این مربیان پیش از برگزاری مسابقات مشخص شود.
این را هم بگویم که انتخاب مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان دختر کشورمان منوط به تایید کوروش باقری مشاور فنی تیم های ملی وزنه برداری بانوان کشورمان است.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری در باره چرایی برگزار نشدن نشست کمیته فنی این فدراسیون برای بررسی عملکرد کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری پسران و دختران ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز داشت ، اظهارداشت : متاسفانه با توجه به انباشت کارها در این فدراسیون ، اندکی در برگزاری این نشست تاخیر بوجود آمده است ولی مطمئنا این نشست تا هفته آینده برگزار خواهد شد و کمیته فنی نظر خود را در خصوص عملکرد کادرهای تیم های فنی تیم های ملی اعلام خواهد کرد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری با اشاره به این که تا پایان سال جاری این فدراسیون اعزامی نخواهد داشت ، گفت : با توجه به شرایط موجود تلاش خواهیم کرد در این مدت که اعزامی نداریم ، خوابگاه مناسبی را برای ملی پوشان دختر و پسر وزنه برداری کشورمان آماده کنیم . بازسازی این خوابگاه آغاز خواهد شد و به همین خاطر اردوهای تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان را در شهرستان ها دایر کنیم

دیدگاهتان را بنویسید