خسروکفیلی

عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بهمن زارع عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : با پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی مردان و زنان جهان در کلمبیا که نخستین رقابتهای گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز بود و نتایج بدست آمده از سوی ملی پوشان کشورمان در این مسابقات بزودی کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری تشکیل جلسه خواهد داد و به سخنان کادر فنی تیم ملی گوش خواهد داد.
او با اشاره به عملکرد ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در این مسابقات اظهارداشت : به نظر من برخی از ملی پوشان کشورمان فراتر از آنچه که انتظار می رفت عمل کردند و برخی دیگر نتوانستند انتظارات را برآورده کنند که کادر فنی تیم ملی پاسخگوی عملکرد آنان خواهد بود.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران به هدف گذاری کادر فنی تیم ملی در اعزام ملی پوشان کشورمان به این رویداد مهم گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در اعزام هفت ملی پوش کشورمان به این مسابقات دو هدف را پیگیری می کرد ، نخست کسب مدال و امتیاز در اوزان المپیکی و بدست آوردن مدال در اوزان غیر المپیکی توسط ملی پوشان کشورمان ، اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا این کادر به اهداف خود دست یافته و یانه .
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در ادامه گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در سه ماه گذشته در کنار ملی پوشان کشورمان حضور داشته اند و بهتر از دیگر افراد از شرایط و میزان آمادگی ملی پوشان برای شرکت در این رقابتها آگاه بودند.
زارع با اشاره به اینکه رقابتهای جهانی کلمبیا در سطح بسیار بالایی برگزار شد ، گفت : حدنصاب های کسب شده از سوی وزنه برداران کشورهای مختلف و رقابت سختی که بین وزنه برداران وجود داشت خود نشان دهنده سطح بالای این رقابتها بود.
عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد : در نشستی که بزودی اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری خواهند داشت نقاط ضعف و قوت حضور ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در رقابتهای جهانی کلمبیا از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا دستاورد این نشست راهگشای اعزام های آتی ملی پوشان کشورمان باشد.
او به در پیش بودن دیگر رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس که از اهمیت بسیاری برای وزنه برداری کشورمان برخوردار است نیز اشاره کرد و گفت : من در نشست پیشین کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری نیز عنوان کرده بودم که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان باید برای حضور هر یک از ملی پوشان وزنه برداری ایران که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند برای شرکت در رقابتهای گزینشی برنامه داشته باشد.
هر کشور با سه وزنه بردار پسر و سه وزنه بردار دختر می تواند در بازی های المپیک پاریس شرکت کند به همین خاطر باید بگونه ای برنامه ریزی کرد که با تمام توان در این رویداد مهم حضور پیدا کرد.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره برنامه پشتوانه سازی مسوولان فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری با توجه به عدم وجود پشتوانه های لازم برای تیم ملی در اقدامی مطلوب نسبت به تشکیل اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران اقدام کرده است که امیدوارم با تداوم این اردوها و رها نکردن وزنه برداران در سال های آتی شاهد حضور وزنه بردارانی قدرتمند در سال های آتی در تیم ملی باشیم

دیدگاهتان را بنویسید