خسرو کفیلی

رضا دهدار ملی پوش خوزستانی دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران توان کسب سومین سهمیه تیم کشورمان برای شرکت در بازی های المپیک پاریس را دارد.
فراز رامهرمزی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با بیان این مطلب گفت : با توجه به شناختی که از دهدار بخاطر سال ها حضورش در تیم ملی حفاری اهواز دارم ، می توانم بگویم که این وزنه بردار در صورتی که به شرایط ایده آل برسد می تواند سومین سهمیه تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در بازی های فوق را در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بدست آورد.
او گفت : دهدار هم اکنون به تنهایی تمریناتش را در اهواز و رامهرمز زادگاهش انجام می دهد و خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان و پیکارهای جام جهانی تایلند که هر دو جزو رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس هستند ، آماده می کند.
رامهرمزی افزود : دهدار در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران ، در رقابتی نزدیک با حسین بیرانوند و دیگر وزنه برداران شرکت کننده در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و نشان داد که با انجام تمرینات سخت بزودی به شرایط آیده آل خواهد رسید.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز که در میان ناباوری همگان به همراه این تیم در رده سوم فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور قرار گرفت ، گفت : در طول سال هایی که هدایت این تیم خوزستانی را در لیگ های مختلف وزنه برداری باشگاه های ایران و پیکارهای قهرمانی باشگاه های آسیا برعهده داشتم با چنین بدبیاری هایی روبه رو نشده بودم .
با اینکه تیم ملی حفاری اهواز برای کسب عنوان قهرمانی ورقابت با تیم ذوب آهن اصفهان بسته شده بود ولی دو اتفاق ناگوار در هفته های اول و دوم لیگ باعث شد که این تیم برخلاف انتظارات در رده سوم لیگ قرار گیرد.
آسیب دیدگی رضا بیرالوند با کوله باری از تجربه و اوت کردن این وزنه بردار در هفته اول لیگ و اوت کردن میلاد رضایی در هفته دوم باعث شد که تیم ملی حفاری اهواز نزدیک به ۱۵۰ امتیاز از دست بدهد و از کورس قهرمانی جا بماند و پشت سر تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب به عنوان سومی قانع شود.
رامهرمزی تصریح کرد : تیم ملی حفاری با وجود این بدبیاری ها در هفته سوم و پایانی لیگ و با درخشش وزنه بردارانی همچون رضا دهدار ، علیرضا نصیری ، علی داودی ، ایلیا صالح پور ، میثم زارعی و … چهره بسیار خوبی از خود نشان داد و سکوی سومی را از آن خود کرد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در خصوص چگونگی حضور این تیم در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اظهارداشت : بی شک در فصل آینده لیگ ، شاهد تغییرات بسیاری در این تیم خواهیم بود و از وزنه برداران جوان و وزنه بردارانی که تعصب این تیم را داشته باشند و به تعهدات خود عمل کرده باشند، استفاده خواهیم کرد.
او به تشکیل نشست هیات رییسه باشگاه ملی حفاری اهواز در آینده ای نزدیک اشاره کرد و گفت : هیات رییسه این باشگاه بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و بودجه تیم وزنه برداری این باشگاه را مشخص خواهد کرد و ما بر مبنای بودجه ای که در اختیار خواهیم داشت نسبت به عقد قرارداد با برخی از ملی پوشان وزنه برداری و دیگر وزنه برداران اقدام خواهیم کرد.
رامهرمزی در ادامه گفت : ما بسان گذشته نگاه ویژه ای به وزنه برداران مستعد و جوان خواهیم داشت و زمنیه رشد آنان را در باشگاه ملی حفار اهواز فراهم خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید