خسرو کفیلی

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز از عملکرد وزنه برداران این تیم در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران ابراز رضایت کرد.
فراز رامهرمزی با پایان هفته دوم لیگ در حالی که تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته پیشتاز شد ، با بیان این مطلب گفت: من از عملکرد وزنه بردارانم این تیم راضی هستم . شاگردان من به ویژه ملی پوشان این تیم در حالی که از شرایط آرمانی دور بودند ولی با تمام قدرت دررقابتهای این هفته شرکت کردند و به حدنصاب های خوبی نیز دست یافتند.
او در باره عملکرد رضا دهدار ، علی داودی و سید مصطفی جوادی سه ملی پوش تیم ملی حفاری ملی در این فصل اظهارداشت : این سه وزنه بردار با اینکه به تازگی از بوگوتا محل برگزاری رقابتهای جهانی کلمبیا به میهن اسلامی بازگشته بودندو باید اکنون به استراحت و ریکاوری می پرداختند تا خود را برای شرکت در رقابتهای آتی آماده می کردند ، ولی ترجیح دادند در هفته دوم لیگ برای این تیم وزنه بزنند.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز اظهارداشت : داودی و جوادی با اینکه با رقبای قدرتمندی رقابت می کردند ، توانستند در اوزان خود به عنوان قهرمانی دست یابند ودهدار تنها با یک کیلوگرم اختلاف بر سکوی دوم ایستاد.
در باره دهدار بگویم که این وزنه بردار با این که از بیماری رنج می برد و می تونست در لیگ شرکت نکند ولی در هفته دوم لیگ به روی تخته رفت.
این وزنه بردار که از بیماری سنگ کلیه رنج می برد و تا چند روز پیش از آغاز هفته دوم لیگ در بیمارستان بستری شده بود ولی برای اینکه بتواند امتیازات لازم را برای تیم ملی حفاری اهواز کسب کند در این هفته به رقابت با حریفان پرداخت که جای تشکر از او را دارد ضمن آنکه دیگر وزنه برداران این تیم نیز عملکرد خوبی داشتند.
رامهرمزی با اشاره به اینکه تیم ملی حفاری اهواز همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور قرار دارد ، گفت : با اینکه تیم ذوب آهن اصفهان در این هفته به لطف درخشش وزنه بردارانش در صدر جدول هفته دوم قرار گرفت ولی در مجموع دو هفته تیم ملی حفاری اهواز همچنان صدرنشین است و امیدواریم بتوانیم در هفته پایانی این برتری را حفظ کنیم و جام قهرمانی را به اهواز ببریم .
او گفت : با اینکه برخی از تیم ها به ویژه تیم ذوب آهن اصفهان در نیم فصل نقل وانتقالات برخی از وزنه برداران را به خدمت گرفتند ولی ما هیچ وزنه برداران را در اختیار نگرفتیم چرا که معتقدم با نفرات فعلی می توانیم بهترین نتیجه را بگیریم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با اشاره به برگزاری هفته پایانی در روز ۲۵ بهمن ماه جاری بیان کرد : با توجه به زمانی که دراختیار داریم ، اردوی آمادگی این تیم را از روز دهم بهمن ماه در اهواز دایر خواهیم کردکه این اردوتا زمان برگزاری هفته سوم لیگ ادامه خواهد داشت.
رامهرمزی تصریح کرد : بدون تردید در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در ترکیب تیم ملی حفاری اهواز تغییراتی ایجاد خواهم کرد .
ما به خوبی می دانیم که رقابت سختی را با تیم ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی خواهیم داشت به همین خاطر تلاش خواهیم کرد با تمام قدرت در این هفته شرکت کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید