خسرو کفیلی

درانتظار بازگشت تیم ملی وزنه برداری ایران از رقابتهای آسیایی ازبکستان و حضور دوباره در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند هستم .
میرمصطفی جوادی ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : با پایان اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در چالوس و انتخاب سه وزنه بردار جوان توسط کادر فنی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان ، اکنون دوران ریکاوری را می گذرانم و خود را برای شرکت حضور دوباره در اردوی آمادگی تیم ملی که پس از بازگشت ملی پوشان کشورمان از تاشکند دایر خواهد شد ، آماده می کنم .
جوادی که حضورش در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های المپیک پاریس تقریبا مسجل است ، با اشاره به انتخابش توسط کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای بین المللی جام جهانی تایلند که آخرین رقابت گزینشی بازی های المپیک پاریس بشمار می رود ، افزود : با توجه به فاصله زمانی اندک رقابتهای آسیایی ازبکستان و پیکارهای جام جهانی تایلند ، با نظر کادر فنی در رقابتهای آسیایی ازبکستان شرکت نخواهم کرد چرا که نیازی نبود در این مسابقات شرکت کنم و ازهم اکنون خود را برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند آماده می کنم .
ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران به حضور بیش از یک ماهه اش در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در چالوس اشاره و بیان کرد : از سوی فدراسیون وزنه برداری شرایط و امکانات خوبی در چالوس برای تمرینات ملی پوشان کشورمان مهیا شده بود که ما نیز از این فرصت کمال استفاده را برای آمادگی بیشتر بردیم . اکنون نیز با توجه به فاصله زمانی باقی مانده تا رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین و مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود و تمامی وزنه بردارانی که قرار است در مهمترین رویداد ورزشی جهان شرکت کنند می بایست در این پیکارها حضور یابند، خود را برای شرکت در تایلند آماده خواهم کرد.
جوادی از رقابتهای جام جهانی تایلند به عنوان یک رقابت سخت و سنگین یاد کرد و گفت : بی شک تمامی مدعیان حضور در بازی های المپیک پاریس در این رقابتها حضور خواهند یافت و من مطمئنم رقابت سختی را با حریفان مختلف ازجمله وزنه برداران چینی و بلغارستانی و دیگر رقابت خواهم داشت.
دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی عربستان اظهارداشت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برنامه تمرینی مرا به گونه ای تدوین کرده است که با آغاز رقابتهای جام جهانی تایلند به آمادگی کامل دست یابم و با قدرت به رقابت با حریفانم بروم .
او در باره وضعیت دو مدعی دیگر وزنه برداری ایران برای کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس اظهارداشت : علی داودی ملی پوش فوق سنگین ایران وضعیت نسبتا خوبی برای کسب سهمیه حضور در این بازی ها دارد و رضا دهدار ملی پوش
دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه برداری کشورمان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جایگاه خود را در بین وزنه برداران صاحب سهمیه در این وزن تثبیت کند.
داودی و دهدار به همراه آیت شریفی دیگر ملی پوش فوق سنگین کشورمان نیز قرار است در رقابتهای جام جهانی تایلند شرکت کنند و برای کشورمان وزنه بزنند.
جوادی تصریح کرد : پس از تثبیت سه سهمیه ایران برای شرکت در بازی های فوق در رقابتهای جام جهانی تایلند ، آنگاه نوبت به آن خواهد رسید که به گونه ای به تمرین بپردازیم که بتوانیم در پاریس به مدال دست یابیم .
ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در باره عدم حضور دیگر مدعیان کسب سهمیه کشورمان در رقابتهای اسیایی ازبکستان اظهارداشت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان به این نتیجه رسید که از سه وزنه بردار جوان در رقابتهای قاره ای شرکت کند .

دیدگاهتان را بنویسید