خسرو کفیلی

با توجه به داشته های تیم سایپا ، کسب عنوان سومی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران توسط این تیم نتیجه خوبی است.
بهمن زارع مربی تیم سایپا تهران در پایان هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که در اهواز برگزار شد ، با بیان این مطلب گفت : با توجه به وزنه بردارانی که دراختیار داریم و اینکه تیم سایپا تنها چند روز پیش از آغاز لیگ ، تشکیل شده است ، کسب عنوان سومی به نظر من نتیجه مطلوبی است و امیدوارم بتوانیم این عنوان را تا پایان فصل حفظ کنیم .
او افزود : تیم سایپا با توجه به بودجه ای که در اختیار این تیم قرار گرفته است ، تنها با ۱۴ وزنه بردار جوان و بزرگسال در فصل جاری لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران حضور یافته است و این در حالی است که برخی تیم ها ۱۸ تا ۲۰ وزنه بردار به خدمت گرفته اند و دست کادر فنی این تیم ها در لیگ برای استفاده از وزنه برداران بازتر است.
او در باره عملکرد وزنه برداران این تیم به ویژه آیت شریفی و غیبت کیانوش رستمی در هفته دوم لیگ اظهارداشت :‌ آیت شریفی و کیانوش رستمی دو ملی پوش تیم سایپا در این فصل هستند که شریفی با وجودی که پس از بازگشت از رقابتهای جهانی کلمبیا در شرایط مطلوبی قرار نداشت در این هفته برای ما وزنه زد ودر رده سوم ایستاد و کیانوش رستمی به صلاحدید حسین توکلی سرمربی تیم سایپا این هفته به استراحت پرداخت و قرار است در هفته پایانی به روی تخته برود.
عملکرد جابر بهروزی و مجید عسگری خوب بود و سه وزنه بردار جوان این تیم نیز حدنصابهایشان در رقابتهای قهرمانی جوانان کشور که در تاکستان برگزار شد ، برای این تیم محسوب شد.
زارع با تحسین عملکرد وزنه برداران تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز که در رده های اول و دوم این هفته قرار گرفتند ، گفت : تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز که از وزنه برداران خوبی بهره می برند چهره خوبی از خود در رقابتهای این هفته به نمایش گذاشتند . با توجه به امتیازات کسب شده از سوی تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز رقابت سختی را بین دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی در هفته سوم شاهد خواهیم بود و تیم های سایپا و مناطق نفت خیز جنوب نیز برای کسب عنوان سومی رقابت خواهند کرد.
او در ادامه گفت : کسب عنوان سومی برای تیم سایپا که پس از سال ها دوری بار دیگر گام به پیکارهای لیگ گذاشته است نتیجه ای خوبی است ، در صورت تداوم حضور تیم سایپا در لیگ مطمئنا ، در سال آینده تیمی قدرتمند را شاهد خواهیم بود که برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.
مربی تیم سایپا تهران در باره عدم یارگیری این تیم در نیم فصل نقل و انتقالات اظهارداشت : با توجه به بودجه ای که در اختیار این تیم قرار داده شده است ،به جز یک وزنه بردار جوان وزنه بردار مطرحی را به خدمت نگرفتیم .
زارع با ابراز امیدواری از سرمایه گذاری باشگاه های متمول در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور گفت : حضور باشگاه های متمول در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران موجب پویایی لیگ و حضور قدرتمندانه وزنه برداران در آن خواهد شد ، که این امر تاثیر مطلوبی در تیم ملی وزنه برداری ایران خواهد داشت ، من امیدوارم که در سال های آینده باشگاه هایی که در رشته های مختلف سرمایه گذاری می کنند در این رشته مدال آور نیز تیمداری کنند.
زارع که یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری نیز هست ، در باره عدم تشکیل این کمیته برای بررسی عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا اظهارداشت : بنا به تشخیص مسوولان فدراسیون وزنه برداری نشست این کمیته به بعد از انتخابات ریاست این فدراسیون موکول شده است.
او در باره نامزدی سجاد انوشیروانی ، ایوب بهتاج و جلیل امیری برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیز گفت : هر سه کاندیدای شرکت در این انتخابات جزو خانواده وزنه برداری هستند در باره انوشیروانی که چندی است به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری برگزیده شده است باید بگویم که در این مدت گام های موثری در راستای پیشرفت این رشته ورزشی برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید