خسرو کفیلی

رسول معتمدی برای اینکه به روزهای اوج خود بازگردد می بایست ترس و استرس را از خود دور کند.
علی جباری مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران و تیم ذوب آهن اصفهان که به دفعات به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور را کسب کرد ، با بیان این مطلب گفت : با توجه به گذشت یک سال از زمان مصدومیت معتمدی و مداوای صورت گرفته به نظر من این وزنه بردار برای اینکه بتواند خود را به عنوان یکی از بهترین های جهان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم بسان گذشته مطرح کند می بایست ترس و هراس از مصدومیت دوباره را از خود دور کند.
او افزود : همگان به خوبی از قدرت و توانایی های معتمدی مطلع هستند ، این وزنه بردار اگر دچار مصدومیت نمی شد به یقین در رقابتهای جهانی عربستان می توانست یکی از سکوهای دسته ۱۰۲ کیلوگرم را از آن خود کند.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به حضور معتمدی در ترکیب تیم کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان اظهارداشت : معتمدی وزنه های خوبی در این مسابقات زد ولی همانطور گه گفتم اگر این وزنه بردار ترس و هراس را از خود دور کند زودتر از پیش بینی ها به شرایط ایده آل خواهد رسید و بار دیگر برای کشورمان در میادین مختلف افتخار کسب خواهد کرد.
جباری در باره وضعیت تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو اظهارداشت : تیم ملی وزنه برداری ایران با هفت وزنه بردار در این رقابتها شرکت کرده است که دو نفر از ملی پوشان در یک وزن بالاتر باید وزنه بزنند.
میرمصطفی جوادی که در رقابتهای جهانی عربستان مدال طلای دسته ۸۹ کیلوگرم را به گردن آویخت در هانگ ژو باتوجه به تغییر اوزان می بایست در دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه بزند.
رضا دهدار نیز از دسته ۱۰۲ کیلوگرم به دسته ۱۰۹ کیلوگرم صعود کرده است.
با توجه به تغییر اوزان از سوی این دو وزنه بردار ،نباید انتظاری که از دیگر ملی پوشان کشورمان می رود از این دو وزنه بردار هم برود.
جوادی و دهدار در اوزانی رقابت می کنند که حریفانشان چند کیلوگرم از آنان سنگین تر هستند.
جباری کسب مدال طلا از سوی ملی پوشان وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو را بسیار سخت دانست و گفت : هر هفت وزنه بردار کشورمان برای کسب مدال طلا در این بازیها کار بسیار سخت و دشواری رادارند دلیل این ادعا نتایج کسب شده از سوی وزنه برداران قاره کهن در رقابتهای جهانی عربستان است.
وزنه برداران چین ، ازبکستان ، ترکمنستان ،تایلند ، بحرین ، اندونزی و … حریفان تیم کشورمان دراین مسابقات مهم هستند. با این وجود امیدوارم ملی پوشان کشورمان در این بازی ها طلایی شوند.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان بااشاره به مصدومیت حسین سلطانی و ایت شریفی ملی پوشان اوزان ۸۱ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان اظهارداشت : با توجه به زمان اندک برگزاری رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی من اطلاعی از آن ندارم که کادرهای فنی و پزشکی توانسته اند این دو وزنه بردار را به مسابقات برسانند یا نه. این دو وزنه بردار از جمله وزنه برداران خوب کشورمان هستند که امید زیادی به آنان برای کسب مدال می رود.
جباری که هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را در سال های گذشته برعهده داشت و به همراه این تیم به دفعات عنوان قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور را کسب کرد به حضور قدرتمند این تیم در فصل آینده که بزودی آغاز می شود ، اشاره کرد و گفت ؛ تیم ذوب آهن اصفهان امسال نیز با قدرت در لیگ شرکت خواهد کرد.
ما توانسته ایم با رسول معتمدی ، امیر حقوقی ، میر مصطفی جوادی و حافظ قشقایی قرارداد منعقد کنیم ضمن آنکه از شماری از وزنه برداران جوان نیز بهره می بریم .

دیدگاهتان را بنویسید